Email Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahmed010

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Ik heb sinds kort een probleem met outlook expres op vista, voorheen was dit niet het geval.

ik kan geen mail meer ontvangen op mijn adres xxxxx@worldonline.nl.

ik heb zojuist mijn accounts verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, maar toch ontvang ik geen mail. Als outlook moet verifieren vraagt hij telkens gebruikersnaam en wachtwoord, ik heb dit misschien 5 keer ingevoerd maar hij blijft het doorvragen.

Wachten op antwoord,

Ahmed

Hallo,

Het kan zijn dat de instellingen van de provider van je mailaccount zijn gewijzigd. Wat soms wilt helpen is het aanzetten van het aanmelden met een beveiligd-wachtwoordverificatie.

Groetjes,
Donkade

Bijlagen

Laatst bewerkt:
dat heb ik geprobeerd, maar dan geeft hij een fout aan:

Het verbinding maken met de server is mislukt. Onderwerp '', Account: 'pop3.tiscali.nl', Server: 'smtp.tiscali.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Dan kan het ook gewoon aan Tiscali liggen. Als het zo blijft zou ik even contact opnemen met hun helpdesk, misschien is er iets veranderd, misschien zijn ze gewoon (regionaal) bezig met onderhoud.

Groeten,
Donkade

die heb ik dus net gebeld, volgens hun is mijn account gewoon actief, maar ik vind het toch raar dat ik geen mail ontvang. Ik heb twee andere adressen via outlook waar ik gewoon wel mail ontvang.

Als al je instellingen in Outlook goed staan, vermoed ik toch een probleem bij Tiscali. "Uw account is gewoon actief." is trouwens een typisch antwoord van een callcentermedewerker die niet verder wilt kijken.
Als ik even google op problemen met het aanmelden bij Tiscali zie ik dat dat wel vaker gebeurd, en is het probleem waarschijnlijk snel weer verholpen. Je kan je webmail wel gewoon aanroepen?

Ik heb webmail gecheckt, deze werkt goed, alleen krijg ik hier ook geen mail binnen. Ik kan me webmail wel betreden, ik kan hier mail versturen en ontvang dat wel op mijn hotmail, maar ik ontvang geen mail in mijn webmail.

Ik heb webmail gecheckt, deze werkt goed, alleen krijg ik hier ook geen mail binnen. Ik kan me webmail wel betreden, ik kan hier mail versturen en ontvang dat wel op mijn hotmail, maar ik ontvang geen mail in mijn webmail.

Heb jij soms dat E-mailadres ook binnen Hotmail aangemedl ?, dan zou het kunnen dat deze niet via de normale weg binnenkomt !

Trouwens hoe heb jij Outlook Express in Windows Vista aan de praat gekregen ?

Laatst bewerkt:
Het probleem is inmiddels verhoplen, maar krijg nu een ander probleem.
Ik zet deze onder opgelost.

Bedankt iedereen,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan