Email over kazaa??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Ik krijg heel vaak deze email over Kazaa.. weet iemand wat ik hier mee moet???
En of het wel veilig is enzo??

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Privacy is your right; and because of that,
Kazaa-Pal® is now offering Anonymous
Downloading Capability to all Kazaa users!
Enjoy the freedom of downloading music files,
movies and everything that Kazaa offers
in absolute and complete PRIVACY.

Kazaa-Software For P2P® blocks your computer's IP.
No robot scanning the Internet can detect your identity,
like the one from RIAA.

You may download pictures, movies, and music
in complete privacy. We stand behind your PRIVACY.
Because after all, it's Your RIGHT.

Kazaa-Pal is totally FREE!
For more information, Click Here Now!

Email

Wil je de email eens doorszenden naar mij.

jarnojjw@fol.nl

Ik wil de email zelf wel eens zien, mischien kunnen we je dat uit de mailing halen bij kazaa.

grtjs jjw

Email

heb je geen email van mij gehad dan??

Als het goed is ben je nu uit de mailing gehaald bij Kazaa, zo niet dan hoor ik dat graag.

Het kan wel een aantal dagen duuren, meestal staan er al een aantal mailings voor je klaar dus die worden alsnog verzonden.

grtjs jjw

Nee ik heb geen email van je gehad, naar welk adres heb je het gestuurd??

Email

mag ik dat hier zeggen dan.

Ik heb in ieder geval het email adres gebruikt waarmee jij mij iets had toegestuurd om er bij kazaa voor te zorgen dat je in theorie geen email meer mag ontvangen.

Ik hoop dat dat gelukt is.

Wat ik al zei, je kunt soms nog wel wat ontvangen omdat er al het een en ander klaar staat voor verzending maar daarna moet het wel stoppen.

grtjs jjw

Oh oke.. dus als het goed is dan krijg ik daar geen emails meer van.. maar wat was het dan eigenlijk.. ik heb die link niet aangeklikt dus...

Kazaa

Waarschijnlijk zul je toch bijhet instaleren van kazaa hebben aangegeven dat je email wou ontvangen of zo iets.

Het gebeurdt in ieder geval niet vanzelf.

Maar dat maakt niet uit.

Wacht het maar even af en we zullen zien.

grtjs jjw

Ik heb mezelf van de mailinglijst laten verwijderen ... en heb nu al een tijdje niets meer ontvangen.. dus ik neem aan dat ik dan ook nooit meer wat krijg van ze :D

Kazaa

Dat had ik ook toch gedaan voor je.

Maakt allemaal niet uit maar ik snap het nu even niet, ik heb gemaild naar jouw dat had je al niet ontvangen, ik heb je van de maillinglist afgehaald en daar reageer je ook niet op en nu lees ik dit.

Nou ja, je krijgt geen mail meer en daar ging het om.

grtjs jjw

Ik kreeg juist nog wel mail, en daarom heb ik me uit geschreven.... ik dacht ook dat jij dat had gedaan.. maar ik bleef toen nog mail krijgen .. vandaar..

Okee

Ik had je inderdaad uitgeschreven, ik dacht dat dat toch wel goed was gegaan, zoals ik al wel zei, meestal krijg je nog een aantal mailtjes omdat er in die mailing al een een aantal in de wachtrij staan.

Ik hoop voor je dat het nu echt voorbij is.

grtjs jjw

Sorry hoor, maar ik begrijp niks van dit topic. Iemand (i.c. jjw) beweert een ander (i.c. Lerosa) te hebben uitgeschreven van een mailinglist. Maar in de regel kán dat helemaal niet: zo'n uitschrijving werkt in het algemeen alléén als het 'uitschrijfbericht' ook afkomstig is van het adres waar de mailings naartoe gaan. In dit geval zou dat dus van Lerosa zélf afkomstig moeten zijn, niet van bijv. jjw. Dus is het, denk ik, wel logisch dat Lerosa pas geen mails meer ontving nadat zij zélf zich had uitgeschreven. Een ander kan dat eenvoudigweg niet voor je doen. Dat is maar goed ook, want anders zouden we anderen vreselijk kunnen pesten door hen ineens voor nieuwsbrieven en dergelijke waarop zij geabonneerd zijn te gaan uitschrijven (of juist inschrijven)...
;)

Heb mezelfd nu weer een keer afgemeld, en ik hoop dat het nu goed gaat.

Kazaa

Zover ik begreep van de kazaa site was dat in dit geval niet zo van belang daar het al een aantal keer was geprobeerd.
Maar goed, ik hoop dat Lerosa er nu vanaf is.

Daar ging het allemaal om.

Grts jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan