Email probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Berichten
490
Sinds enige tijd heb ik een probleem met Outlook Express.
Ik kan normaal mails verzenden en ontvangen,het probleem is dat ik antwoorden op door mij verstuurde mails niet binnen krijg?
Heb kontakt gehad met mijn provider ( UPC) maar die zegt dat het niet aan hun mailserver ligt,de instellingen van Outlook Expres staan volgens mij ook goed.
UPC zegt dat het waarschijnlijk aan mijn PC instellingen/beveiligingen ligt.
Wie kan me helpen met dit probleem?
Werk met Outlook Epress 6.

Heb zelf testen gedaan met mijn Hotmailaccount ik kan met Chello naar Hotmail mailen en andersom,maar als ik terug antwoord vanuit Hotmail maar Chello,niets?

Als ik vanuit UPC webmail een mail stuur naar mijn hotmail en dan antwoord dan krijg ik die wel binnen via Outlook Expres!
 
Laatst bewerkt:
Dan lijkt het toch of er in OE in je e-mail adres of in je reply-to adres een fout staat. Kijk dat nog eens even goed na. Als je in OE via extra/accounts de eigenschappen van dat account bekijkt gaat het over het tabblad algemeen. Hier staat een e-mail adres en een Antwoord/reply adres. Deze laatste is optioneel, maar als hier iets fout staat zul je geen mails meer ontvangen die gereplied zijn.
 
Dat was dus het probleem,bij replyadres stond niets ingevuld.
Bedankt man.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het reply adres is optioneel. Als deze leeg is dan wordt het gewone adres gebruikt. Ik verwacht dat daar een apart teken in heeft gestaan (wellicht gewoon een spatie, maar ik weet niet of dat kan) en dat dat dan als ongeldig reply adres is verstuurd. Nou ja, het werkt nu in ieder geval :)
 
Er stond niets in dat vakje,waarschijnlijk is het gebeurt na een storing bij UPC 2 weken geleden ik moest toen mijn emailaccount opnieuw instellen,replyadres is toen niet ingevuld.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prima, als het maar werkt. Zet je vraag nog even op opgelost?
 
Zal ik gelijk doen.



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan