Email probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter BEAT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BEAT

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
Ik krijg af en toe een nieuwsbrief waarop ik een abonnement heb,het probleem is dat ik die niet kan openen.
Er staat dan wel'als je deze nieuwsbrief niet kan lezen klik dan hier'maar dat werkt niet.
Heeft het soms te maken met de instelling van Outlook Express?

Hoi,

Probeer eerst eens de nieuwsbrief te openen op je webmail waarvoor je in OE de account hebt ingesteld.
Dit om zeker te weten dat het niet aan die 'nieuwsbrief''-mail ligt.

Verder: voor OE is tegenwoordig de meer up-te-date opvolger Windows Live mail te downloaden en installeren (gratis). Zéker een aanrader met meer mogelijkheden.
't Is dat ik - vanwege een PDA - met Outlook werk, anders zou ik 'overstappen' ....

Hoi,

Probeer eerst eens de nieuwsbrief te openen op je webmail waarvoor je in OE de account hebt ingesteld.
Dit om zeker te weten dat het niet aan die 'nieuwsbrief''-mail ligt.

Verder: voor OE is tegenwoordig de meer up-te-date opvolger Windows Live mail te downloaden en installeren (gratis). Zéker een aanrader met meer mogelijkheden.
't Is dat ik - vanwege een PDA - met Outlook werk, anders zou ik 'overstappen' ....

Heb inmiddels Windows Life Mail in gebruik,dat werkt wel.
Als er afbeeldingen in de mail staan dan moet ik die apart openen,is dat zo in te stellen dat die gelijk te zien zijn als ik de mail open?

Heb inmiddels Windows Life Mail in gebruik,dat werkt wel.
Als er afbeeldingen in de mail staan dan moet ik die apart openen,is dat zo in te stellen dat die gelijk te zien zijn als ik de mail open?

Hoi,

Als de afbeeldingen als bijlage door de afzender zijn toegevoegd, niet nee.
Die moet je altijd apart openen.
Je kunt ze wel allemaal selecteren (klikken op één naam van de afbeelding en dan Ctrl-A)
En met een 'Enter' open je ze.

Overigens een tip: sla altijd je foto's apart op je harde schijf op, buiten de mail om.
Verwijder:
1. ofwel de hele mail met bijlage(n)
3. ofwel de bijlagen.

De omvang van je Inbox neemt namelijk gegantisch toe als je bijlagen tot in het oneindige in de mails laat zitten (geldt overigens ook voor verzonden mail met bijlagen !!!!)

Hoi,

Als de afbeeldingen als bijlage door de afzender zijn toegevoegd, niet nee.
Die moet je altijd apart openen.
Je kunt ze wel allemaal selecteren (klikken op één naam van de afbeelding en dan Ctrl-A)
En met een 'Enter' open je ze.

Overigens een tip: sla altijd je foto's apart op je harde schijf op, buiten de mail om.
Verwijder:
1. ofwel de hele mail met bijlage(n)
3. ofwel de bijlagen.

De omvang van je Inbox neemt namelijk gegantisch toe als je bijlagen tot in het oneindige in de mails laat zitten (geldt overigens ook voor verzonden mail met bijlagen !!!!)

Okee,

Omdat bij sommige mails staat vermeld,sommige afb worden niet weergegeven moet dan klikken op afb weergeven.

Hoi,

Afbeeldingen kunnen in een bepaald bestandsformaat worden gemaakt.
JPG is wel de bekendste.
Het kan zijn dat de afbeeldingen die bij jou niet direct worden geopend van een ander formaat zijn (een andere extensie hebben), waardoor ze niet gekoppeld zijn aan een programma op je computer, waarmee ze kunnen worden geopend.
TIFF, PNG .... er zijn er nogal wat .....

Ga eerst na, welke extensie zo'n afbeeldingsnaam heeft.
Klik erop met de rechtermuisknop en kies 'Openen met....'
Vervolgens kan je een vinkje zetten bij de optie 'Dit type bestand altijd met dit programma openen' of iets dergelijks.
De volgende keer worden afbeeldingen met dat bestandsformaat dan wél direct geopend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan