email prog op usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

website

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
omdat ik thuis geen internet heb, bekijk ik op mijn werk de email als webmail
zou het ook mogelijk zijn een email programma bijv. eudora op een usb-stick te installeren en dan daarmee post op te halen en te verzenden?

(zodat ik thuis email kan schrijven en dan op mijn werk versturen)
dan heb ik ook meteen mijn email bij de hand....

kan dit wel?? kan een programma als eudora de nieuwe mail meteen op de stick wegschrijven??

Dat kan ook met outlook en outlook express. In het geval van outlook moet je je mail in persoonlijke mappen opslaan die dan als pst bestand op je usb stick staat. In outlook express kan je onder extra/opties/tabblad onderhoud/standaardlocatie voor berichten aangeven waar je de mail wilt hebben staan, in jouw geval de usb stick.

Echt handig om te weten :thumb:
Ik heb me dit ook al af zitten vragen, thnx Hangmat voor het antwoord, thnx website voor de vraag.

Groet

maar nu

mijn email op de usb kan alleen worden ingelezen als ik via mijn provider inbel, dus moet ik een ander email adres nemen, welke kan ik zonder inbellen pop uitlezen?

En hoe kan ik mijn mailprogramma op de usb stick beveiligen met een wachtwoord zodat niet iedereen mijn mail kan lezen

mijn usb stick zelf kan geen wachtwoord op, helaas

Lexar heeft geloof ik wel encryptiesoftware, en Kingston ook. Maar je kunt ook je pst file beveiligen met een wachtwoord.

Om een popserver te benaderen zal je in de betreffende email client je accountgegevens moeten invoeren. Welke verbinding je daarvoor gebruikt is niet belangrijk.

pst ???

hoe beveilig ik een pst file?
het zegt me helemaal niks, dus svp uitleg in simpele taal

hoe??

kan ik heel outlook op de stick zetten?
ik wil niks op de computer op mijn werk instellen
hoe beveilig ik een pst file??

hellup

wie kan mij helpen??

het lukt me niet en ik heb het nodig....!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan