Email programma Mozilla Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hindrik

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Hallo ,
Ik gebruik het email programma van Mozilla Thunderbird, met op dit moment 1 email account. Nu wil ik een tweede email account toevoegen maar ik stuit op enige weerstand n.l.:
Bij het instellen geeft het systeem het volgende aan: "Aanmelden bij server is niet mogelijk. Waarschijnlijk een onjuiste configuratie, gebruikersnaam of wachtwoord."
Welnu ik heb alle mogelijke gebruikersnamen en wachtwoorden die mij bekend zijn gebruikt maar geen resultaat steeds eerder genoemde foutmelding.
De nieuwe reeds bestaande email account heeft als naam **@gmail.com. Ik weet dat ik het email programma GMAIL kan gebruiken, maar ik wil dit account graag op mijn bestaande programma Thunderbird hebben.

Wie o wie helpt mij ….???

Vermoedelijk wordt dat veroorzaakt omdat het betreffende gmail-account nog open staat in de browser.
Oplossing: start de browser die u normaal gesproken gebruikt om uw gmail te bekijken. Log dat gmail/google account daar dan uit.
Dan zal het maken van dit gmail-account in Thunderbird waarschijnlijk wel lukken.

DEnk ook aan de Tablet of Smartphone. Als ie daar nog ingelogd staat moet ook daar eerst uitgelogd worden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan