Email programma onbeperkt emails versturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornbos

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een soort van systeem ontwikkeld en ik heb ongeveer 2000 mensen die mee willen doen om het uit te proberen. Ik heb afgelopen maand marktonderzoeken gedaan in Utrecht, Amsterdam en Den Haag. Uit die drie steden heb ik de mensen kunnen overhalen mee te werken aan mijn onderzoek om zo te kijken of alles werkt.

Ik ga er 10 juni mee beginnen, maar nu heb ik 1 klein probleempje.

Ik kan geen mail naar 2000 geadresseerden versturen... Ik heb dus een mailprogramma nodig waaruit ik dus een email kan versturen naar 2000 mensen. Het moet wel gratis zijn.
Ook moet ik een groep aan kunnen maken, voor de rest boeit het me niet zo wat het wel en niet heeft.

Met vriendelijke groet,

Björn Bos

Probleem lijkt me niet in de software te zitten (zowel outlook als thunderbird hebben geen limiet), maar in de provider.
Veel providers zullen bij een request voor 2000 ontvangers op slot slaan of iig een time-out geven (tegen spam/virusssen).

Beste is om de mail in gedeeltes te sturen bijv 8x 250 mailtjes.

Probleem lijkt me niet in de software te zitten (zowel outlook als thunderbird hebben geen limiet), maar in de provider.
Veel providers zullen bij een request voor 2000 ontvangers op slot slaan of iig een time-out geven (tegen spam/virusssen).

Beste is om de mail in gedeeltes te sturen bijv 8x 250 mailtjes.

Kan ik met thunderbird ook een aparte account aanmaken, of bijvoorbeeld inloggen met een al bestaande account? Via outlook kan ik niet mailen, die wordt al gebruikt.

Ik probeerde het dus via hotmail, maar dat ging dus niet...

Nou, thunderbird werkt ook voor geen meter. Ik probeerde (wat jij zei) 250 mailtjes te versturen, maar dat lukte niet. Toen probeerde ik het naar 1 iemand te sturen en dat lukte ook niet!

Iets van smtp.live.nl ofzo, die niet wilde verbinden...

Weet iemand waar ik onbeperkt e-mails kan versturen, door me eventueel met een nieuw e-mail adres aan te melden?

Groeten.

Bij ziggo zien ze teveel e-mails per dag (>600) als spam en krijg je een time out. Eerst een dag en dan een week. Limiet ligt niet in programma's maar bij de provider. Schijnt bij Ziggo met een zakelijk account meer mogelijk te zijn

Ron

Die foutmelding komt waarschijnlijk omdat smtp.live.nl niet bestaat, het is smtp.live.com en ssl moet aan staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan