Email registratie script

Status
Niet open voor verdere reacties.

36gianni36

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
Hoi,

Ik heb een website waarin ik email adressen beschikbaaar wil stellen.
Ik vroeg me dus af of er een script is om emailadressen te maken. Zoiets als een hotmail registratie.
Mijn hoster is trouwens one.com

Laatst bewerkt:
Ik weet niet in hoeverre je host dit zal waarderen..
Persoonlijk zou ik ook niet weten hoe het zou moeten kunnen.

Ik denk zelf dat je voor zoiets of een heel ingewikkeld en vooral langdurig script moet maken, waarmee je de directadmin forceert een email toe te voegen... Of je beheert je eigen server, en stelt een mailserver in

Ik beheer mijn eigen server niet wan mijn host is one.com
Maar ik zal wel wat proberen

Weet zo niet of one een API heeft voor het control panel, zou eerst eens bij hen informeren. Wanneer bijv. Direct Admin als control panel gebruikt wordt is zoiets te realiseren d.m.v. de API.

Succes :thumb:

Uhm, als je mensen email aan wil bieden heb je een mailserver nodig :P Tenzij je een domein gekocht hebt met onbeperkt email adressen (op jouw domein althans ;)) wordt dat al lastig.

Als je dat hebt moet je ergens een control panel hebben waar je die adressen aan kan maken... daar kun je waarschijnlijk ook inloggen op je verschillende mail adressen. Dan heb je vooral nog een scriptje nodig die automatisch nieuwe adressen aanmaakt.

Houd er wel rekening mee dat jij moet betalen voor al het dataverkeer en de opslag van al je gebruikers overigens, dus als je meer dan een paar gebruikers hebt (zegmaar het punt waar je liever een script hebt dan ze zelf toevoegt) dan zal het ook best wel prijzig gaan worden om te onderhouden.

One.com host mijn site en mijn .nl adres.
Ik kan oneindige emails maken. Maar ik ga gratis emails aanbieden.
En ik zie het dus niet zitten om elke dag handmatig emails te maken...

Nouja, je kunt een direct admin api opzoeken, of iets maken voor wat one.com aanbied. Maar ik raad je aan om gewoon je eigen website te hosten, en een mailserver te gebruiken, want dat doen hotmail, gmail, yahoo, enz. ook.

Dat klinkt wel leuk maar ik heb t-mobile mobiel internet met een dataliemiet van 500 mb p maan (de oplichters :@) en dat staat vast v 2 jaar
Verder heb ik thuis geen internet aansluiting (vandaar dat mobiele internet)
En ik zie het niet zitten om bij iemand anders de pc de hele dag aan te laten staan (je weet maar nooit)
en mijn host ondersteund geen direct admin :( (ben ik mee aan het discusieren over)

Ach niet zo negatief, ik denk dat one het heel leuk gaat vinden dat je hun emails gaat verkopen ;)

Edit:
Of nog leuker, weggeven.

Ik betaal voor onbeperkt aantal emails en er staat niet in de algemen vw dat het niet mag
En ik ga er geen geld voor vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan