email samen voegen met bijlage?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjoderoon

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Ik heb een e-mail die ik naar een lijst met relaties wil sturen.
Dat lukt prima op basis van een adressenlijst die ik heb, alleen bij deze e-mail horen ook 4 bijlagen. Ik heb dit nu 2x geprobeerd, maar de bijlagen worden niet meegestuurd. (Hoe) kan ik dit wel voor elkaar krijgen?

Menubalk/extra/opties/tabblad algemeen/bericht bijvoegen aanvinken

deze optie staat aangevinkt, ik kan alleen nog geen bijlagen aan deze samengevoegde e-mail toevoegen...

waar kan ik de bijlagen opgeven?

edit:
onderstaande staat in de help functie van ms word:
Tip

Als u bijlagen of andere informatie wilt toevoegen, klikt u op Invoegen in het menu Bestand en zoekt en selecteert u vervolgens het item dat u wilt bijsluiten. Klik op de pijl naast Invoegen en klik vervolgens op Invoegen als koppeling. De inhoud van het opgegeven item wordt ingevoegd.

ik heb echter alleen de functie invoegen, of invoegen als tekst. ik zie geen invoegen als koppeling helaas.

Laatst bewerkt:
Ik ga er even vanuit dat het om Microsoft Outlook gaat. Verplaatst naar die sectie.

Ik heb een e-mail die ik naar een lijst met relaties wil sturen.
Dat lukt prima op basis van een adressenlijst die ik heb, alleen bij deze e-mail horen ook 4 bijlagen. Ik heb dit nu 2x geprobeerd, maar de bijlagen worden niet meegestuurd. (Hoe) kan ik dit wel voor elkaar krijgen?

Kan je de mail niet gewoon vanuit Outlook versturen?
Want daar is het geen enkel probleem ......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan