Email scan AVG loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkpm

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2004
Ik gebruik de email scanner van AVG niet, omdat in Outlook Express dan de verbinding met de pop server niet tot stand komt.
Iemand een suggestie om dit te verhelpen ?

Henk

hier doet ie het zonder probleem ...
bekijk de instellingen eens !

Scan dan eens in de veilige modus. Dan liggen er meer processen stil.

Geplaatst door Elisa
Scan dan eens in de veilige modus. Dan liggen er meer processen stil.

Het gaat hier om het scannen van inkomende mail. Dat gaat niet in veilige modus.

Zou je misschien de volledige melding willen posten, kan veel duidelijk maken voor de forummers. Nog wat vraagjes:
* Heb je mogelijk nóg een antivirusprogramma draaien? Kan conflicten geven.
* Is dit vanaf het begin al zo toen je eenmaal AVG geinstalleerd had? Mogelijk kan een herinstall het probleem oplossen.
* Heb je onlangs een beveiligingsprogramma geinstalleerd en zo ja, welke?
* Al eens online op virussen gescand:
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
Mogelijk heb je nog aan deze tip:
http://forum.grisoft.cz/freeforum/read.php?3,41880,41883#msg-41883

Laatst bewerkt:
heb je tijdens de installatie avg alles automatisch laten configureren ??? of bracht je de instellingen manueel in ?

Geplaatst door de jean
heb je tijdens de installatie avg alles automatisch laten configureren ??? of bracht je de instellingen manueel in ?

Heb AVG gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd; het probleem blijft zich voordoen

henk

ps:
windows firewall staan aan, alsmede sygate

zet iig die windows firewall maar uit ... heeft geen nut als je sygate hebt .

avg email kontrole

Geplaatst door gezina
Dát is ook waarschijnlijk dan het probleem zoals de jean ook al post, je kan beter die van XP uitschakelen, de firewall van XP houdt bovendien alleen inkomend verkeer tegen. Ook MS raadt twee firewalls op 1 pc af. Klik >
Moet ik zowel Firewall voor Internet-verbindingen als een softwarefirewall van een andere leverancier op mijn Windows XP-computer gebruiken?

Heb Windows Firewall uitgezet, en AVG emailkontrole aan: resultaat: probleem blijft zich voordoen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan