email splitsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo,

Mijn man en ik hebben beide een eigen e-mail adres, met outlook express ontvingen wij onze eigen e-mails. Nu heb ik Microsoft Outlook 2003 geinstalleerd, graag zou ik weer mijn eigen mails willen ontvangen. Onder account heb ik een vinkje gezet bij een kopie van berichten op server achterlaten. Maar dit werkt niet echt ben ik misschien iets vergeten??

groetjes rama

Hoi,

Wat je wel kunt doen is het volgende, gewoon alle emails laten ophalen en dan bij het ophalen laten sorteren op email adress van jullie twee.

Maak onder inbox twee mapjes, met de naam van jou en de naam van de andere gegebruiker.

Dan onder bericht, regel maken op basis van bericht kiezen, daar de mogelijkheid kiezen van aan bepaalde persoon, wat er mee moet gebeuren en waarheen het emailtje dan verplaatst moet worden.

Groetjes, Dj Viper

hallo,

Dit lijkt mij heel omslachtig, in outlook express ging het een stuk beter. Het vreemde is dat als ik een mail naar mijn man stuurt, ik hem ook weer terug krijg.

groetjes rama

Hoi,

Het is misschien omslachtig maar wel de makkelijkste manier om emails die binnenkomen te splitsen...

En het is vreemd dat je ook emails weer terug krijgt, krijg je dan ook een melding in de trend van dat de ontvanger niet bestaat of iets dergelijks, of krijg je gewoon het emailtje dat je verstuurt geheel zonder extra info terug. Dan zou het kunnen zijn dat je ergens een instelling hebt te staan die een kopie van het emailtje ook naar jou toe stuurt.

Groetjes, Dj Viper

Hallo, Ik heb gisteren contact gehad met mijn provider, van deze heb ik een hele simpele oplossing gekregen. Zowel bij mijn man als bij mij moest de gebruikersnaam veranderd worden en nu werkt het als een trein.In iedergeval nog bedankt voor de moeite.

groetjes Lenie

Hoi,

Op dit manier kan het ook nog inderdaad.. Was ik helemaal vergeten... Gebruik dat zelf nooit namelijk.. Maar het werkt zie ik.. Veel plezier ermee..

Groetjes, Dj Viper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan