email tegelijk versturen aan hele groep adressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Norma

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Hallo, ik ben een nitwit wat betreft Outlook en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wil een grote groep mensen (steeds) hetzelfde mailtje in één keer sturen en zonder dat zij zien dat ik ook anderen dat mailtje heb gestuurd. Hoe doe ik dat? Het is me nog wel gelukt een groep aan te maken in mijn adresboek in Outlook maar kan nergens vinden hoe ik die aan een nieuw gemaakte mail kan koppelen.
En ik wil dan ook graag dat ik al die mailtjes tegelijk via een bepaald account verstuur... wie weet raad? tot nu toe heb ik zo zitten hannessen en dat kost zoveel tijd! Dat kan vast anders.

bedankt vast!

groetjes Norma

Hoi,

Als je het mailtje aan het opstellen bent, klik je op de knop 'Aan...'
Je bladert naar de naam van de distributielijst en klikt daar één keer op.
Vervolgens klik je op 'BCC' en niemand ziet onderling naar wie het mailtje wordt verstuurt.

Als je meerdere mailaccounts hebt in Outlook, kan je - ook terwijl je het mailtje aan het opstellen bent - klikken op het pijltje achter 'Accounts' in de werkbalk. Je zit dan een overzicht van de accounts.

Hoi,

Als je het mailtje aan het opstellen bent, klik je op de knop 'Aan...'
Je bladert naar de naam van de distributielijst en klikt daar één keer op.
Vervolgens klik je op 'BCC' en niemand ziet onderling naar wie het mailtje wordt verstuurt.

Als je meerdere mailaccounts hebt in Outlook, kan je - ook terwijl je het mailtje aan het opstellen bent - klikken op het pijltje achter 'Accounts' in de werkbalk. Je zit dan een overzicht van de accounts.

Ok.. haha zo'n nitwit ben ik nou ook weer niet. Dat van BCC weet ik maar het gaat om zo'n tweehonderd mensen en die wil ik eens in de zoveel tijd in een keer hetzelfde sturen. Om dan niet al die adressen op te moeten zoeken hoopte ik een groep te kunnen maken. Ik werk normaliter met een Apple en ik kan met mijn mac in mijn adresboek (buiten het mailprogramma 'mail') groepen aanmaken die ik dan importeer naar mijn mailprogramma. Ik hoopte ook zoiets te kunnen doen met mijn pc...

in elk geval wel bedankt voor je snelle reactie.

groetjes

Hoi,

Nou, dat kan ik Outlook ook ....
Ze moeten als contactpersoon natuurlijk wél voorkomen in Outlook Contactpersonen.

In Outlook:
Menu: Bestand > Nieuw > Distributielijst.
Type bovenin het vervolgcentrum een toepasselijke naam en klik op de knop 'Leden selectereden'.
Dubbelklik op elke persoon die je in de lijst wilt hebben en klik tenslotte op OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan