Email terug halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basman13

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2007
Hallo,

ik wist niet zo in welk forum ik deze vraag moet stellen dus stel ik `m maar hier.
Vanwege een bedrijf dat lastig doet is het nodig dat ik een verwijderde email terug haal.
Ik gebruik microsoft office mail 2007.
Ik heb een bestand gevonden dat heet"reservecopieen".
In de map Gebruikers,naam,applicationdata,bla bla.
Maar ik weet niet hoe ik dit moet openen.
Het bestand is 21 MB groot,als er email in zit moeten het er pittig wat zijn,het is een pst bestand.
Als ik onder bestand in office mail importeren doe importeerd ie maar 1 mail.
Weet iemand er raad mee?,ik zou er erg dankbaar voor zijn.

Start Outlook

Nu:
Menu: Bestand > Openen...
Klik op 'Outlook gegevensbestand' en blader naar de map die je zojuist aangaf.

Lukt niet

Als ik dat doe komt ie uit op persoonlijke mappen ipv reservecopieen,en dan geeft ie aan dat er geen items zijn.
Kan ik op een andere manier mijn email terug halen?

Dan doe je oets 'fout' .....

Als ik dat doe komt ie uit op persoonlijke mappen ipv reservecopieen,en dan geeft ie aan dat er geen items zijn.
Kan ik op een andere manier mijn email terug halen?

Als dat bestand - zoals je zelf aangeeft - zo'n 21 Mb groot is, dan kan het niet zijn dat er geen items zijn.
Je doet dan dus 'gewoon' iets niet goed, want dit is de gebruikelijke en doodnormale manier om een gegevensbestand (zég PST-bestand) te kunnen raadplegen.

..... nog maar een paar keer 'oefenen' denk ik ... en dán weer hier terug komen .... denk ik?
Hoe lijkt dat.
Want mocht je niet in staat zijn de gegevens hieruit te raadplegen dan mag je er gevoegelijk van uit gaan dat ze wég zijn!

Lukt niet 2

Ik heb het meerdere malen geprobeert,maar telkens geen items weer te geven.
En het pst bestand is echt 21MB groot.
Het komt ook elke keer op persoonlijke mappen uit ipv reservecopieen,hoort dat zo?
Ik heb wel een tijdje terug met vista manager junkfile cleaner gedaan.
Het is erg belangrijk dat ik die email terug heb.
Bestaat er geen software voor ofzo om een pst te openen?
Ik weet het niet meer hoor.

Groeten Bas.

Er wordt in Outlook een tweede 'map' met de naam 'Persoonlijke Mappen' geopend, die ook weer alle submappen bevatten, zoals contactpersonen, Postvak IN etc.

hoe nu

En hoe kan ik nu me emails terug halen?
Of ben ik nu helemaal verloren?
Dat kan toch niet?
Volgens mij ben ik in xp ooit eens bestandjes tegen gekomen waar alle email verkeer per contact persoon lag opgeslagen,maar ik weet het niet helemaal zeker meer,dacht het.

Niet meer nodig

Het is al niet meer nodig,het bedrijf heeft de aanmaningen ingetrokken nadat ik had laten weten dat ik juridische stappen onderneem als ze doorgaan.

Maar evengoed hartstikke bedankt!

Greetz Bas.

outlook express: alles verloren?????

Het lukt mij niet de op het oog verloren gegane e-mails (van voor 18/8/2009) terug te halen. Outlook express. Hoe activeer ik zoek/recovery programma's c.q. software. Ik kom er niet uit. Wie oh Wie kan mij helpen. Het is een groot drama. De mail moeten toch ergens zitten?:o

Hoi !

Zorg dat de verborgen bestanden en mappen worden weergegeven.

http://users.telenet.be/marcvn/spyware/1117602.htm

Dan staan je Outlook Express bestanden in Documents & Settins - User - Application Data - Microsoft - Outlook Express.

Je kunt ze weer in Outlook Express importeren.

Greetz,

Harry

@franky1234,

graag een eigen topic aanmaken. het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic, daarbij is deze topic van 2008, dus niet actueel meer. je kan eventueel een link naar deze topic plaatsen in je eigen topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan