Email terugzetten in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

kirst1102

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
24
Hallo Allemaal,

ik heb mijn computer omgezet van Vista naar XP. Alleen nu kan ik mijn email niet meer terugzetten. Ik heb mijn email op een externe schijf gezet. Eerst bij elkaar gezocht als een *.eml bestand en toen alles gesleept naar mijn externe schijf. Daar kan ik ze wel openen maar hoe zet ik ze nu weer terug in mijn outlook?

Alvast bedankt.

Ps. sinds ik nu XP heb en ik scroll op het internet heb ik zo'n golfbeweging ipv een verplaatsing van de pagina. Iemand een tip hoe ik dat kan uitzetten?
 
En je hebt je oude data niet mee? Je kunt namelijk makkelijker de .dbx files van Outlook Express gebruiken ipv losse eml's...

Ik ga er maar even van uit dat je OE bedoelt, ondanks dat je 'Outlook' typt aangezien dit topic in OE staat?
 
Om .EML bestanden terug te zetten moet je Outlook Express (even) gebruiken.

Open Outlook Express (een account instellen hoeft niet). Sleep de .EML bestanden in de juiste bijbehorende map, zoals Inbox, Verwijderde Items, of een nieuwe map die je zelf een naam geeft etc.

Dan klikken op Lokale mappen in Outlook Express (linker deelvenster), daarna: Bestand -> Exporteren -> Berichten

Volg de instructies op het scherm. Vergeet niet om submappen aan te vinken, indien een dergelijke optie verschijnt.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
@ kirst1102: Hebben we het over Windows Outlook Express of over Microsoft Offiece Outlook?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan