email verdwenen uit de webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakoord1

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2012
Vandaag mij iets heel vreemds overkomen.
Ik heb een account bij Telfort. In de webmail staan al mijn email. Outlook of een ander programma gebruik ik sinds jan 2014 niet meer.
Sinds vandaag zijn al mijn email uit het postvak in van mijn webmail verdwenen. In de verwijderde items staan ze ook niet en ook niet in de spam.

Ik heb vanavond Telfort gebeld, maar daar zeggen ze niets voor mij te kunnen doen. Telfort zelf schijnt ook niet te hebben verwijderd.

Heeft iemand dit misschien ook al eens meegemaakt?
Zou er nog een truc te bedenken zijn om mijn mails terug te halen?

In de postvak-in stonden nog een paar belangrijke mail. Deze zijn nu weg :-(

wie heeft de gouden tip

Vraag eerst eens aan Telfort hoe groot de gebruikte opslagruimte van de mailbox nu is, dat geeft een idee of de mails er nog in staan of niet.
Staan ze er niet (gebruikte opslagruimte van de mailbox is 0 MB of bijna 0 MB), dan houdt het op (tenzij Telfort ook backups maakt op de een of andere manier, vraag dat ook even na).

Zouden ze er wél moeten staan (gebruikte opslagruimte van de mailbox is een reële waarde), probeer dan eens een andere webbrowser en een andere pc/laptop of het er daar anders (in) uitziet.

Meer kan ik me niet voorstellen dat we je als tips kunnen geven, maar misschien bedenkt iemand toch nog wat extra's dat je kunt proberen t.o.v. de tips die ik hier boven geef.

Tijs.

Laatst bewerkt:
thanks, alle tips zijn welkom.
Telfort is nu gesloten. Ik ga morgen weer met ze bellen. Ik heb ze vanavond nl al gesproken, maar zij komen niets meer vinden. Jouw gerichte vragen stel ik ze morgen, maar ik vrees het ergste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan