email verfraaien

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjis

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Ik werk met outlook en stuur daar bij het verzenden van een nieuwe mail automatisch mijn bedrijfsgegevens mee dmv een handtekening << extra-opties-email indeling-handtekeningkiezer>>
Ik wil de tekst die ik in die handtekening heb bewerken zodat hij bewegend wordt. Kan dit? Hoe zou ik het anders kunnen doen. Ik heb geen photoshop of dat soort progs.

Als je een ander e-mail programma neem kan je het wel, ik weet dat je wel kan regelen in incredimail.

tsja

Ja, dat is een goeie. Kan het niet in Outlook!

zonder het zelf gedaan te hebben, maar met enige kennis van Outlook / animaties in Word en het invoegen daarvan denk ik dat het moet gaan lukken:

middels het menu extra kom je o.a. bij je handtekeningmenu in outlook (waar je al eerder bent "geweest") Middels het tabje geavanceerd kom je in een (Word)editor waar je je handtekening kan maken. Middels het op de geeigende manier "invoegen" van een animatie moet het toch lukken............ ?

Nee lukt me niet op die manier. Ik wil eigenlijk ook alleen maar de tekst bewerken maar zelfs dat lukt me nite met geavanceerd.

ik raad incredimail niet echt aan omdat het niet beveiligd is tegen virussen maar wel mooie verfraaing

ik raad incredimail niet echt aan omdat het niet beveiligd is tegen virussen maar wel mooie verfraaing

Wanneer er virussen worden uitgebracht die zich zelf door sturen is dat altijd voor Outlook, en je heb dus gewoon neem ik aan een virusscanner draaien dus over welke beveiliging heb je het dan.

Geplaatst door Kramer

Wanneer er virussen worden uitgebracht die zich zelf door sturen is dat altijd voor Outlook, en je heb dus gewoon neem ik aan een virusscanner draaien dus over welke beveiliging heb je het dan.
als je met outlook werkt word je mail gescant door norton antivirus(als je die hebt) maar bij incredimail niet , khad een stuk of drie virussen daar door

Ik heb Incredimail versie 1138 en NAV 2003, en alle mail wordt gescand, nog geen virussen gehad door incredimail

Groeten Oossie

Hallo leuk die viruspraat maar ik ben nog niet geholpen. (geintje) Wat ik bedoel met tekst veranderen is dat bijvoorbeeld iemand een mailtje van mij opent en dat het adres of een telefoonnummer van rechts het beeld in komt, of knippert of.....etc Als de aandacht maar gevestigd wordt op dat deel van de tekst.

Geplaatst door Dark Ice

als je met outlook werkt word je mail gescant door norton antivirus(als je die hebt) maar bij incredimail niet , khad een stuk of drie virussen daar door

Jawel hoor. Ook incredimail wordt gescand als je Norton hebt. Alleen Norton 2000 ondersteund incredimail niet. En met Norton 2001 moet je hem handmatig installen. Maar ja, wie gebruikt deze oude versies van Norton nog.

Geplaatst door tjis
Hallo leuk die viruspraat maar ik ben nog niet geholpen. (geintje) Wat ik bedoel met tekst veranderen is dat bijvoorbeeld iemand een mailtje van mij opent en dat het adres of een telefoonnummer van rechts het beeld in komt, of knippert of.....etc Als de aandacht maar gevestigd wordt op dat deel van de tekst.

Tip.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan