email versturen in Office 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukesnukem

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
Ik heb een probleem(pje) met de "integratie" van Office en mijn email-programma. Mijn HD is gecrashed en ik heb een nieuwe moeten kopen, Windows geinstalleerd, Office 2000 geinstalleerd en Email (ik gebruik Incredimail) geinstalleerd, maar nu zie ik in office via BESTAND niet meer de optie VERZENDEN staan. In Word zie ik wel de optie verzenden staan, maar alleen naar een faxbericht en dat schiet niet op. In Excel heb ik die optie helemaal niet. Ik kan natuurlijk altijd het bestand ergens opslaan en dan als bijlage in een mailtje voegen, maar direkt in het Office-onderdeel zelf is veel handiger en sneller ...... is er iemand die een gouden tip heeft ?:confused:

nee, want ik gebruik Incredimail. Ik heb wel getracht Outlook te installeren, maar op de een of andere manier geeft hij dan aan dat Outlook 0,0 Mb ruimte zal innemen na installatie. Ik heb dan echter wel een optie OUTLOOK onde de startknop en die werkt dan ook want ik kan er mailtjes mee versturen... ik begrijp er geen hout van moet ik zeggen...
----------------------------------------------------------------------
Uiteindelijk is het me nu wel gelukt; ik had gewoon de verkeerde versie van Outlook draaien nl. Outlook Express 6 ipv Outlook 2000. Na installatie van Outlook 2000 heb ik die opties weer wel. Bedankt allemaal !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan