email versturen/ontvangen met bijlagen van filmpjes of foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

noontje

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2002
Hallo allemaal,

Een vervelend probleem heb ik als ik een email met een filmpje wil versturen, wat voor filmpje of foto ik ook wil versturen dan verstuurt hij hem van 6x tot zelfs 54 keer terwijl ik hem maar 1 keer verstuur.
Waar kan dit aan liggen, weet iemand dat?
Ik heb windows XP met internet explorer 6 en outlook expres en heb Mc Fee als virusscanner.

Ook heb ik de virusscanner uitgezet en wat testjes gedaan en verschillende dingen naar mijzelf gestuurd op verschillende accounts
HELP

Bedankt Sigma en Raymond voor jullie snelle reactie.

Ja, ik heb al 2x een virusscan gedaan.
Wel heb ik iedere keer als ik mijn computer start een onderschepping van een virus die probeert erin te komen en dat is QHOSTS-2 en die verwijder ik dan iedere keer met McFee zodat hij toch niet in mijn computer kan komen.
Maar ik moet dit wel iedere dag doen.
Ik zal een virusscan online uitvoeren via de link van jou Raymond en dan laat ik het wel weten.

QHost-2

Nou ik heb het wel gelezen maar mijn Engels is niet zo best.

Dus ik denk dan ga ik naar:

Removal Instructions
All Users :
Use current engine and DAT files for detection and removal.
Dat is een link dus waarbij ik weer een pagina krijg met allerlei downloads die ik kan gebruiken, maar welke moet ik dan nemen, er staan zoveel downloads.

Over de onlinescan: komt er als resultaat dat hackers vrij toegang hebben op mijn computer dus moet ik de boel beter beveiligen wat ik eruit begrijp.
Hoe kan ik dat dan het beste doen?

Het kan niet zo zijn dat bij tools - email accounts -eigenschappen - advanced - zenden staat dat grote berichten gedeeld moeten worden ?

Frans, bij mij is alles in het nederlands.
Jij bedoelt dat ik onder extra moet kijken in mijn email bij account of onder opties?

Re: QHost-2

Geplaatst door noontje
Nou ik heb het wel gelezen maar mijn Engels is niet zo best.

Dus ik denk dan ga ik naar:

Removal Instructions
All Users :
Use current engine and DAT files for detection and removal.
Dat is een link dus waarbij ik weer een pagina krijg met allerlei downloads die ik kan gebruiken, maar welke moet ik dan nemen, er staan zoveel downloads.

Over de onlinescan: komt er als resultaat dat hackers vrij toegang hebben op mijn computer dus moet ik de boel beter beveiligen wat ik eruit begrijp.
Hoe kan ik dat dan het beste doen?

heb je geen Firewall dan? Zoniet dan moet je er snel ééntje op zetten. Een gratis kan je hier halen:
www.zonelabs.com
Je kan ook die van XP aanzetten. Ik hoorde onlangs dat deze ook redelijk is.

Succes.

firewall

Dank je Raymond, maar ik ben een gewone vrouw die probeert af en toe foto's naar familie te zenden of een gek filmpje. En nu geef je me een link van firewalls waar ik door de bomen het bos niet meer zie.
Het is goed bedoeld maar ik weet echt niet wat ik dan moet doen want ik weet weer niet welke link ik dan moet pakken.

Firewall in windows xp aanzetten, waar zit die dan?

Eerst moet ik nog uitzoeken welke link ik moet pakken om die QHOSTs-2 ongedaan te maken.
Want dat weet ik nog steeds niet.

Okay, ik ga je even proberen te helpen.
Ga naar je "configuratiescherm" en ga daar naar "Netwerkverbindingen"
Klik daar rechts op de verbinding die je gebruikt om op het internet te komen en kies daar voor "Eigenschappen" Als het goed is krijg je dan een schermpje met allerlei tabbladen. Kies daar voor het tabblad "Geavanceerd"
Op dit tabblad heb je de mogelijkheid om je Firewall aan te zetten en wel door een vinkje te zetten bij het eerste vierkantje.
Succes en voor de rest van je vraag ga ik nog even kijken.

Ja heb ik gedaan en er staat nu: Lan-ingeschakeld met firewall.
Een probleem opgelost.
Dank je wel.

Je zal je systeemherstel uit moeten zetten en dan pas gaan scannen op virussen. Systeemherstel uitzetten doe je zo:

Ga naar deze computer en klik daar rechts op en ga naar "Eigenschappen"
Ga dan n aar het tabblad "Systeemherstel"
Daar kan je een vinkje zetten bij "Systeemherstel Uitzetten"
Doe dit. Ga nu eens naar www.housecall.nl en scan daar en laat deze alles verwijderen wat hij vind.

Systeemherstel stond al uit dus dat hoeft niet.
Ook heb ik gescand en hij gaf het volgende als resultaat: 1 infectie
Troj-easyw....
c\windows\easywww2.exe

Deze heb ik natuurlijk verwijderd

Wellicht dat je probleem nu ook opgelost is.
We horen anders wel van je.

Helaas, ik probeer net weer een filmpje uit om die op te sturen naar 1 van mijn emailadressen en hij verstuurt hem maar liefst 54 keer die ik snel onderbroken heb.

Dus helaas nog steeds hetzelfde probleem,

Misschien die QHOSTS-2 aanpakken, als je het tenminste nog ziet zitten?

Je gaf me deze link: http://vil.nai.com/vil/content/v_100916.htm

en dan zeker via removal instuctions naar engine and DAT files?
en dan...........

sorry, deze link kreeg ik van sigma

Zullen we hier mee verder gaan of geef je het op
(dat begrijp ik ook hoor) Ben al blij dat je me wilde helpen

Je zit goed maar heb hier alleen UK versie. Extra - (Email) accounts - Eigenschappen en dan laatste tabblad.

Ja, Frans bij berichten opsplitsen indien groter dan 60 kb staat een vinkje aan!
Moet ik dit vinkje weghalen denk je?

Ja, Frans ik heb het weggehaald (ik dacht, toch eens uitproberen) en ja ..................dat was het. Wat goed van jou zeg. Hartelijk bedankt. Ik ben weer helemaal vrolijk.

Sigma ook bedankt voor jou bijdrage

en Raymond helemaal bedankt voor jou inzet want jij hebt helemaal veel tijd aan mij gespendeerd om me te helpen.
OK, dat probleem nog met die Qhosts-2 maar ik kan in ieder geval weer normaal leuke mailtjes versturen naar vrienden en familie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan