Email verzenden met ander email account

Status
Niet open voor verdere reacties.

eus18

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Berichten
175
Hallo,

Ik heb Outlook geinstalleerd en ontvang hierin een aantal emails van verschillende email adressen.
Zit zelf bij telfort als provider maar heb ook gmail adressen die binnen komen.
Het ontvangen gaat allemaal prima alleen als ik wil verzenden worden ze allemaal verstuurd onder het telfort account.
Hoe kan ik dit wijzigen? Ik weet dat je bij Thunderbird wel die mogelijkheid hebt.

Graag jullie reactie en alvast bedankt.

Eus18:)
 
Begrijpen doe ik het geloof ik niet helemaal. Het is toch logisch dat je van andere mailadressen dan @Telfort.nl mail binnen krijgt. Stel je voor dat dat niet zou kunnen en dat je alleen maar van mensen die ook bij Telfort zitten mail zou kunnen ontvangen. Wat bedoel je nu precies?

Als ik naar je vraag kijk heb je het over verzenden, maar in je bericht heb je het over ontvangen.
Als je dat wél bedoelt, dan moet je onder Extra zijn in Outlook en dan naar accounts gaan. Dáár kun je een ander account instellen voor het ontvangen van mail.
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat het onduidelijk is. Ik zal het nog een keer proberen.
Ik kan, en dat is logisch, diverse emails van mij zelf binnen krijgen in Outlook.
Het gaat er dus niet om dat ik van anderen emails ontvang maar berichten aan mij verstuurd naar verschillende email adressen van mij. Deze berichten gestuurd aan de verschillende email adressen komen netjes binnen in Outlook.
Als ik nu bijvoorbeeld een antwoord wil geven op een bericht dat via mijn gmail account in outlook is binnen gekomen kan ik dat niet beantwoorden met dat gmail account als afzender. Het wordt dan automatisch het telfort account. Dit zou ik graag anders zien.

Hopelijk heb ik het nu wel duidelijk omschreven.

Gr. eus18:)
 
Ik heb in Outlook ingetypt : "Berichten middels diverse accounts verzenden". Outlook antwoordt dan met:
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    62,2 KB · Weergaven: 255
Ik heb het gevonden.
Hartstikke bedankt :thumb: en nog een prettige zondag.

Gr. Eus18
 
Hoi Pasja en anderen,

Ik probeer dit ook te doen, ik kom er een tijdje geleden achter dat dit niet blijkt te werken.. Als ik kies verzenden via 'account: hotmail' bijvoorbeeld en ik stuur een test naar mijzelf, krijg ik toch het emailadres van mij werk te zien!

Ik heb Microsoft Outlook 2002, op mijn werk werken wij met Communigate Pro Server, daarbij heb ik mijn prive hotmailadres..
Als ik via extra>emailaccounts mijn prive adres als standaard invul werkt het wel

Enig idee?:rolleyes:
 
Wat ik er al van wist quote ik uit Outlook, dus ik moet je het antwoord helaas schuldig blijven.
 
Zelfde vraag maar dan nu voor versie 2000 SR

Beste allemaal,

ik heb dezelfde vraag, maar werk met Outlook 2000 SR. Weet iemand hoe het dan zit?

Mvg, Anouk
 
Je kan een account maken met alleen SMTP van een provider voor inkomend
en daarna maak je nog een account voor uitgaand verkeer (POP).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan