Email verzenden namens groep

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelwes

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Wij willen op mijn werk graag email verzenden vanuit een groepsmailadres. Nu wordt mail altijd verzonden vanuit het persoonlijke mailadres. Dit is niet wenselijk omdat we graag willen dat de reactie van onze klanten ook in centrale box terecht komen zodat iedereen deze kan beantwoorden.

Is hier een oplossing voor?

die hebben we. Wellicht heb ik mijn probleem niet helder geformuleerd.

Stel we hebben mailadres klantenservice@bedrijf. Dit is een groepsmailadres. De vragen die klanten stellen komen in deze box. We willen ook graag reageren vanuit dit mailadres. Dat luk, maar de verzender ben ik dan zelf in plaats van dit groepsmailadres.

PHP:
roelwes
Email verzenden namens groep

Wij willen op mijn werk graag email verzenden vanuit een groepsmailadres. Nu wordt mail altijd verzonden vanuit het persoonlijke mailadres. Dit is niet wenselijk omdat we graag willen dat de reactie van onze klanten ook in centrale box terecht komen zodat iedereen deze kan beantwoorden.

Is hier een oplossing voor?

Een probleempje waar wij ook tegen aan liepen.
Wij hebben het opgelost met, beantwoorden met je eigen mail adres [geeft ook nog enigzins de persoonlijke noot] en in de handtekening een reply hyperlink op te nemen naar, in ons geval contact@bedrijf.

Groet,
Bas

delegate

inloggen met de account van die groupsmailaccount,
de nodige mensen delegate rechten geven.
uitloggen en in je eigen mailbox inliggen.
de maiboxl toevoegen aan je eigen mailbox.
als er nu een mail binnenkomt op dat andere mailadres, kan je het openen en een replay doen
waarbij er automatisch een vermelding komt dat je een antwoord hebt gegeven "on behalve of"
de mail blijft in de groepsmailbox en is zichtbaar voor iedereen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan