Email wordt met vertraging verzonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Broertjuhhh

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Hallo,

Ik draai met Windows XP Home, service pack 3

Als ik een emailtje verzend ongeacht groot of klein, dan begint "Outlook express" met verzenden, maar.... Hij verzend éénderde van het bericht wacht dan 10 sec en verzend dan pas de rest.

Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn ? :confused:

Alvast bedankt,

Stuur eens een mailtje naar jezelf. Krijg je de kale mail, zonder bijlagen, virus info links e.d. ?

Hallo,

Dat heb ik al eerder gedaan en voor alle zekkerheid nog maar een keertje, ik krijg hem volledig schoon, virus vrij en wat dan ook binnen.

Doe middels het document in de bijlage eens een backup maken van mails en adresboek.
Daarna de orriginele bestanden verwijderen. Dus de hele map met het lange nummer.
Daarna je hele account gegevens in O.E. Heb je de gegevens / password e.d. nog ergens genoteerd staan? Papieren van de provider?
Nu de pc herstarten.
Daarna eerst je account weer aanmaken.
Daarna via het document in de bijlage je mails en adresboek importeren.

Is het nu hersteld?

Ik heb geprobeerd wat je zij maar dat helpt niet, waar ik wel achter kwam is het volgende;
ik heb namelijk een signature onder mijn e-mail staan, als ik die weg haal dan verstuurd hij het bericht in zijn geheel (blijft dan dus niet 10 sec hangen bij 1 derde en dan de rest) maar blijft dan na het verzenden van het bericht 10 sec hangen.

:rolleyes: ra ra ???????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan