Email

• Onderwerp starter Onderwerp starter REAH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

REAH

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Wie kan mij helpen sinds gisteren kan ik geen emailtje meer ontvangen maar wel versturen, heb alles nagelopen en alles zit er gewoon in, helpdesk gebeld samen alles nagelopen, alles ok, maar als advies gaf hij alles in je software verwijderen wat er niet hoort ( lekker makkelijk) als ik op de site van mijn server kijk daar kan ik dus wel de post binnen halen maar via mijn outlook en/of quickdelete dus niet, vreeeeeeeeeeem.

Dus wat nou, HELP AUB mischien is het maar een klein dingetje maar ik zie het niet.

groetjes, REAH

P:S alvast bedankt eventueel.

wat geeft hij voor fout aan?
inde instellingen heb je niets per ongeluk veranderd?

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.kabelfoon.nl', Server: 'pop.kabelfoon.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

en voor zover ik weet heb ik niets verandert

Zo te zien ligt het toch echt aan de server hoor. heb hetzelfde gehad bij Wanadoo en was na een dag weer verholpen.

het kan inderdaad bij de server liggen deze fout? dan hersteld dit wel weer?als je zeker weet dat alle instellingen goed staan? dus je hebt niets veranderd?
als je de pc opnieuw opstart, is alles dan het zelfde als voorheen?geen firewall aangezet! geen quota probleem?

ja, maar het rare is, op de pagina van de server dat heeft de gene mij dus weg gegeven ( als ik daar mijn post wel kon binnen halen zat het dus in mijn Pc zei hij) daar haal ik dus wel mijn POST binnen en gister heb ik doordat ik alles nog een nagelopen ben, gekeken bij netwerk en daar stond iets wat er niet in hoorde dat heb ik verwijdert en toen kreeg ik ineens wel mijn post binnen maar nadat ik mijn Pc uit heb gezet en nu vanmorgen weer aan heb ik gedaan kan ik weer niets ontvangen dussssssssssssssss ik denk dat het echt in mijn systeem zit maar waaaaaaaaaaaaaaaaar.

Ik heb inmiddels maar weer de server gebeld, en die jongen was mij meer dan hulpzaam en wat blijkt nu het lag aan mijn firewall terwijl ik dacht dat die uit was, was hij schijnbaar toch nog actief, ik heb hem nu gelijk verwijdert en HOERAAAAAAAAAAAAAAA ik heb weer post.

Jongens harstikke bedankt voor de hulp.

groetjes,.....

Je Firewall???????????????????????////

Nou ja hoe dan ook opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan