Emailadres achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlovesT

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Hallo, ik wil graag wat meer info over een bepaald e-mailadres,
is hier een site oid voor?

bvd,

ps. Wist niet waar ik deze vraag moest plaatsen, kom vaker bij besturingssystemen, dus vandaar dat ik op deze plek ben, sorry.

de e-mail die je ontvangt daar zit alle informatie in die je nodig hebt.
Lees de header maar en je weet alles.

ja maar het was iemand die op msn had gepraat tegen mij....
dus heb verder niks..

dan heb je pech.

Hopelijk heb je iets aan de uitgebreide informatie op de volgende pagina maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je gewoon iets anders had moeten zeggen toen die persoon tegen je praatte.

http://searchenginez.com/reverse_email.html

De techniek heet reverse e-mail search en zoals je ziet is het mogelijk om een ip adres te achterhalen waarmee je vervolgens ook weer ergens kunt zoeken want die ip adressen worden verzameld. Je kunt er in ieder geval ongeveer de plaatsnaam uit afleiden. Wanneer je geen e-mail ontvangt en dus ook geen e-mail header hebt om te analyseren kan je in principe - in principe = niet mijn principe - een mail ergens vandaan sturen met een afbeelding van een lijn of iets anders onopvallends dat op jou server staat. Veel mensen hebben afbeeldingen weergeven aanstaan en als het plaatje wordt gedownload krijg je daar vervolgens het ip adres van de computer die de afbeelding aanvraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan