Emailadres al bekend bij Helpmij.info

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Berichten
632
Hallo Menseen,

Ik heb een probleempje,

Ik wil overgaan tot het gebruiken van Microsoft Edge en
om dat programma een beetje naar mijn eigen hand te zetten heb ik Favorieten geimporteerd.

Nu wil het dat juist bij Helpmij.info dat niet helemaal goed gelukt is. waardoor ik me opnieuw moet registreren.
Dus als ik vanaf de Bladwijzerwerkbalk in Microsoft Edge Helpmij.info aanroep gaat dit verkeerd

Niets aan de hand zou je zeggen dan registreer je je opnieuw.
Maar nu komt het probleem

ik voor in mijn emailadres, zoals bekend.
En dan krijg ik als commentaar Email adres al ingebruik
Ja dat haalt je de koekkoek, dat ben ik zelf.

Nu is de vraag kunnen jullie dit niet rechtzetten, want ik wil beslist hiervoor geen nieuw emailadres aanmaken. Het leven is al ingewikkeld genoeg.

Dus ik wil graag ingelogt kunnen worden met JanFilarski en met emailadres j.filarski@quicknet.nl, Ook wil ik mijn gebruikelijke WW gebruiken.

Ik hoop dat jellie hier wat aan kunnen doen.
MVG
Jan Filarski
 
Je hoeft je helemaal niet opnieuw te registreren, kwestie van juist inloggen, maakt echt net uit welke browser je gebruikt.

En als je spam wilt, laat je dat adres staan.....
 
Laatst bewerkt:
Hallo Lange Pier,

Ik heb de link geimporteerd in Microsoft vanaf Gmail, dan verwacht je toch dat alles "meer gaat"

Maar nee hoor, ik heb 3x 15 minuten in de wacht moeten zitten om dat jullie Site een "bekoelingsperiode" inlast, na 5 verkeerde inlogs

Je denkt toch niet dat ik mijn inlognaam, wachtwoord en het emailadres van me niet meer weet, of niet op papier heb staan?

In iedergeval worden die gegevens die in het geheugen van m'n computer staan niet geaccepteerd.

Dus dan moet ik wel opnieuw Registreren dacht ik.

Maar ik zal nu nog eens proberen (voor de 16x dus)

MVG
Jan Filarski
P.S Dit antwoord schrijf ik via Google met dus inlog gegevens uit het geheugen
 
Laatst bewerkt:
Hallo Mijn Heren

Mijn emailadres dat ik gebruik om in te loggen via Google = j.filarski(at)gmail.com
het daarbij behorende WW = xxxxxxxxx
de inlognaam = JanFilarski

MVG
Jan Filarski
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Jan niet slim om deze info te strooien.
 
en dit is dus nu te zien voor iedereen in de wereld.
Maar de website helpmij.info is niet van ons dus dat zult u toch ergens anders moeten vragen.
wij zijn helpmij.nl
 
Omdat Jan kennelijk even offline is gegaan : misschien dat één van de heren moderators dan zo aardig wil zijn om voor Jan het mailadres / de inloggegevens te verwijderen? Ik meen vrij zeker te weten dat Jan dat erg zal waarderen. Elke seconde dat het leesbaar blijft, neemt de kans op 'fraude' (gedoe) toe.

Daar ik mijzelf als 'te vertrouwen' beschouw en omdat ik geen gekke dingen ga doen met dat soort inloggegevens én omdat ik wilde weten wat het probleem was, ben ik zo brutaal geweest om proberen in te loggen.

@Jan : dat lukte, gelijk de 1e keer al, kijk maar naar de homepage van de Helpmij............... ik heb mijzelf trouwens onmiddellijk weer uitgelogd. Ik heb nog heel even overwogen om hier op de Helpmij onder jouw naam een uitnodiging te plaatsen voor een barbeque bij jou thuis dit weekend (voor álle Helpmij bezoekers), maar dat leek mij bij nader inzien.......... ;) :D

Jij typt dus kennelijk iets niet goed of de link is verkeerd opgeslagen, knikker de link weg (als je er al één gemaakt zou hebben) en maak een nieuwe aan. Kijk ook even naar wat puppie schrijft over de helpmij.info en de helpmij.nl

Daarnaast : je hoeft, om in te loggen bij de Helpmij, helemaal geen mailadres in te voeren. Als jij als link de helpmij.nl hebt staan, dan hoef je voor een inlog alleen je gebruikersnaam JanFilarksi en daarna je ww in te voeren. Een mailadres is dus niet aan de orde.
 

Bijlagen

  • JanF.jpg
    JanF.jpg
    100,1 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
Hallo gast0225,

Bedankt voor je werk.

Ik kon er zo meteen in, wel is het zaak denk ik om nu m'n WW aan te passen

Maar waar kan ik alleen m'n wachtwoord aanpassen, zonder dat ik dat ge-emmer weer krijg met m'n emailadres? met argument :Dat het al bekend is bij Helpmij.nl

Want die melding over dat emailadres is toch absurd, opgegeven wordt dat iemand probeerde om bij Helpmi.nl binnen te komen met IP: 212.127.179.190

Wel, dat klopt, dat ben ik zelf. Het in n.l. mijn eigen WAN nr. Wat is er fout aan, en waarom wordt dat afgewezen???




MVG
Jan Filarski
 
Laatst bewerkt:
Je verandert je ww op dezelfde plaats als waar je je emailadres kunt veranderen. Als je daar alleen je wachtwoord verandert en niet je emailadres, dan is het voor elkaar.
 
en dit is dus nu te zien voor iedereen in de wereld.
Maar de website helpmij.info is niet van ons dus dat zult u toch ergens anders moeten vragen.
wij zijn helpmij.nl

Hallo Puppie,
Nee, inderdaad niet zo slim, van me. Maar je doet wel is wat. vooral als je in paniek bent.
Is het nog te herstellen, Wat is de beste weg?
MVG
Jan Filarski
 
Omdat Jan kennelijk even offline is gegaan : misschien dat één van de heren moderators dan zo aardig wil zijn om voor Jan het mailadres / de inloggegevens te verwijderen? Ik meen vrij zeker te weten dat Jan dat erg zal waarderen. Elke seconde dat het leesbaar blijft, neemt de kans op 'fraude' (gedoe) toe.

Daar ik mijzelf als 'te vertrouwen' beschouw en omdat ik geen gekke dingen ga doen met dat soort inloggegevens én omdat ik wilde weten wat het probleem was, ben ik zo brutaal geweest om proberen in te loggen.

@Jan : dat lukte, gelijk de 1e keer al, kijk maar naar de homepage van de Helpmij............... ik heb mijzelf trouwens onmiddellijk weer uitgelogd. Ik heb nog heel even overwogen om hier op de Helpmij onder jouw naam een uitnodiging te plaatsen voor een barbeque bij jou thuis dit weekend (voor álle Helpmij bezoekers), maar dat leek mij bij nader inzien.......... ;) :D

Jij typt dus kennelijk iets niet goed of de link is verkeerd opgeslagen, knikker de link weg (als je er al één gemaakt zou hebben) en maak een nieuwe aan. Kijk ook even naar wat puppie schrijft over de helpmij.info en de helpmij.nl

Daarnaast : je hoeft, om in te loggen bij de Helpmij, helemaal geen mailadres in te voeren. Als jij als link de helpmij.nl hebt staan, dan hoef je voor een inlog alleen je gebruikersnaam JanFilarksi en daarna je ww in te voeren. Een mailadres is dus niet aan de orde.

Hallo gast0225,
Nee, het is inderdaad niet zo slim. Hoe kan ik dit het beste herstellen.
Graag zou ik mijn WW wilen aanpassen, maar dan strand ik weer op mijn emailaccount, dat moet ook ingevoerd worden.
En ik heb geen ander emailaccount (wil ik ook liever niet aanmaken) terwijl dit account wordt afgewezen met als motto: Emailaccount is al bekend bij Helpmij.nl
Dus wat kan ik nu nog doen?
Gedeelte van deze vraag heb ik al eerder gesteld, waarvoor mijn excuses.
MVG
Jan Filarski
 
Even voor de helderheid. Jij bent nu ingelogd met je inloggegevens zoals die zijn JanFilarski + wachtwoord. Ik snap niet echt wat je mailadres ermee te maken heeft? Jij krijgt mailtjes van de Helpmij als er gepost wordt in een topic waarop je geabonneerd bent, dus dat gaat goed. Je kunt berichten posten, dus je inlog met gebruikersnaam en ww is ook oké.
Waar heb je bij de Helpmij een mailadres voor nodig, dat begrijp ik niet echt?

Je mailadres bij de Helpmij speelt m.i. maar op 2 momenten een rol:
1. als je je voor het eerst registreert
2. als je ooit een keer je mailadres zou willen veranderen waarop je notificaties krijgt als er gepost is in een bericht waarop je een abonnement hebt

Aangezien je in dit topic kunt lezen en posten (vooral posten) is alles nu toch oké?
 
Laatst bewerkt:
Hallo gast0225,

Ik was in de veronderstelling, dat bij het aanpassen van het WW, dat je gelijk je emailadres moest invoeren

Nu heb ik dus alleen m'n WW aangepast, en gelijk gezien en geconstateerd, dat het emailadres niet aangepast behoeft te worden.

Hoe het maar op: Foutieve hersenspinsel

Nogmaals hartelijk bedankt.

Maar wat me nog niet duidelijk is: Waarom krijg ik die email met dat IP nummer, dat achteraf gewoon mijn eigen WAN nummer is, en er dus beslist geen kwade geest wil inbreken.

MVG
Jan Filarski
 
Daarvoor moet je bij de crew van de Helpmij zijn, dat weet ik niet.
Ik had het volgende plaatje al klaar staan, maar je was mij met je vorige bericht net voor:
1 vul je huidige ww in
2 vul een nieuwe in
3 vul de nieuwe nog een keer in
4 bevestig / bewaar het e.e.a.

en laat idd. je mailadres lekker met rust.

Enne, nee, ik vind het niet erg dat men mijn mailadres ziet, ik heb dit juist ooit aangemaakt als mensen een probleem hebben en een bijlage is te groot om te posten via het forum, dan kunnen ze die rechtstreeks naar mij mailen, dus nee, ik ben niet bang voor spam (beter gezegd: ja, ik ben wel bang voor spam, maar het boeit mij niet op dit mailaccount ;) :D )
 

Bijlagen

  • wijzigen.jpg
    wijzigen.jpg
    90,4 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:
Die e-mail wordt automatisch verstuurd door het systeem als iemand probeert in te loggen op een account en dat lukt niet. Het systeem ziet niet wie dat is, maar ziet alleen dat het niet lukt. Daarop stuurt hij een e-mail om te waarschuwen dat iemand op dat account wil inloggen. Als u dat zelf was, zo veel te beter, dan laat u de e-mail voor wat hij is :)
 
Daarvoor moet je bij de crew van de Helpmij zijn, dat weet ik niet.
Ik had het volgende plaatje al klaar staan, maar je was mij met je vorige bericht net voor:
1 vul je huidige ww in
2 vul een nieuwe in
3 vul de nieuwe nog een keer in
4 bevestig / bewaar het e.e.a.

en laat idd. je mailadres lekker met rust.

Enne, nee, ik vind het niet erg dat men mijn mailadres ziet, ik heb dit juist ooit aangemaakt als mensen een probleem hebben en een bijlage is te groot om te posten via het forum, dan kunnen ze die rechtstreeks naar mij mailen, dus nee, ik ben niet bang voor spam (beter gezegd: ja, ik ben wel bang voor spam, maar het boeit mij niet op dit mailaccount ;) :D )

Hallo gast0225,
Ik heb gelijk al m'n WW aangepast, ook dat werd tijd.
MVG
Jan Filarski
 
Is hiermee de vraag opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan