Hallo,
Iemand heeft een probleem met het verzenden van een email aan mij (voorbeeld@chello.nl).
UPC hanteerde vroeger emailadressen met "@chello.nl". Tegenwoordig is dat "upcmail.nl".
Stuurt zij een mail naar:
- mijn upc account voorbeeld@chello.nl dan krijgt ze de melding: This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed.
voorbeeld@chello.nl. De email komt ook niet aan.
- mijn upc account voorbeeld@upcmail.nl dan krijgt zij geen melding maar komt de mail ook niet aan.
Stuur ik een mail naar dezelfde emailadressen (voorbeeld@chello.nl / voorbeeld@upcmail.nl) via een andere provider dan komen ze allebei aan.
Mijn account voorbeeld@chello.nl werkt dus wel goed
Stuurt zij een mail naar het account van mijn vrouw dan komt deze gewoon aan.
Conclusie:
- Haar mail werkt goed
- mijn emailadres voorbeeld@chello.nl werkt goed
Het lijkt dus of er ergens in haar instellingen iets staat waardoor mijn emailadres geblokkeerd wordt (al kan ik daar niets over vinden).
Weet iemand wellicht waar het probleem kan zitten?
BVD
Wim
Iemand heeft een probleem met het verzenden van een email aan mij (voorbeeld@chello.nl).
UPC hanteerde vroeger emailadressen met "@chello.nl". Tegenwoordig is dat "upcmail.nl".
Stuurt zij een mail naar:
- mijn upc account voorbeeld@chello.nl dan krijgt ze de melding: This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed.
voorbeeld@chello.nl. De email komt ook niet aan.
- mijn upc account voorbeeld@upcmail.nl dan krijgt zij geen melding maar komt de mail ook niet aan.
Stuur ik een mail naar dezelfde emailadressen (voorbeeld@chello.nl / voorbeeld@upcmail.nl) via een andere provider dan komen ze allebei aan.
Mijn account voorbeeld@chello.nl werkt dus wel goed
Stuurt zij een mail naar het account van mijn vrouw dan komt deze gewoon aan.
Conclusie:
- Haar mail werkt goed
- mijn emailadres voorbeeld@chello.nl werkt goed
Het lijkt dus of er ergens in haar instellingen iets staat waardoor mijn emailadres geblokkeerd wordt (al kan ik daar niets over vinden).
Weet iemand wellicht waar het probleem kan zitten?
BVD
Wim