Emailadressen importeren in Evolution

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik mijn emailadressen uit Outlook geimporteerd krijg in Evolution of Thunerbird in Ubuntu?
Ik heb van alles al geprobeerd maar niets lukt.
UIteraard ook niet met het veranderen van extensie .pst

Is er anders een andere emailproggie voor Ubuntu wat dat wel voor elkaar kan krijgen?
Ik heb echt geen zin om alles handmatig te gaan invoeren, want dat is me nogal niet wat.

WIe helpt?

Ik heb 0,0% verstand van Ubuntu, maar ik wel eens iets gehoord over het feit dat het ook (al dan niet met hulp van andere software?) Excel bestanden (xls) kan lezen. Heb je al gebrobeerd de namen naar een Excelbestand te exporteren en dat bestand vervolgens binnen Ubuntu te importeren?

Oh nee, dat nog niet. Zal dat eens gaan proberen dan.

Ook heb ik gelezen dat er een Outlook bestaat die in Linux kan werken. Gemaakt door CodeWeavers, maar als ik daar op zoek is het alleen betalen.

Hallo,

Codeweavers.com of te wel het Crossover product.
Werkt fantastisch!

Maar dan wel met Office 2003 en niet met Office 2007.
Het is ook mogelijk om bepaalde games te spelen met Crossover, denk aan alle Half-Life en Half-Life 2 varianten!

Mocht je het gratis willen doen zul je het kunnen proberen met Wine.
Dit is gratis, maar hier kan ik je helaas niet met helpen.
Zelf heb ik Crossover aangeschaft. :thumb:

Probeer een CVS of punt komma bestand uit Outlook te halen.
Dat moet gaan werken ;)

Ik heb het heel simpel kunnen doen.
Heb op windows Thunderbird geinstalleerd, hierin de adressen geimporteerd, deze weer opgeslagen en daarna even gebrand op een cdrw.
Linux opgestart en Thunderbird opgestart en vanaf cd cd de adressen geimporteerd.

Zo werkte het dus wel, dus deze vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan