Emailadressen in mijn lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin2130

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Hee mensen ik heb een vaag probleem.

Ik gebruik MSN Messenger 7.0 BETA met PLus! erbij, maar ik zie geen nicknames maar emailadressen in mijn lijst, het heeft altijd goed gewerkt.

Nu heb ik even 6.2 en dat probleem is er nog steeds.

Weet iemand hoe ik dat irritante probleem op kan lossen om de nicknames van al mijn contactpersonen terug te krijgen?

MSN PLus ziet ze namelijk wel

Normaal gesproken verander je dit zo:

Ga naar: --> Contactpersonen/Contactpersonen Beheren/Contacten Weergeven Op. En dan kies je voor Schermnaam.

Dat zou dus moeten werken.

msn plus is toch nog helemaal niet voor msn 7.0 en zoja wil je me de link dan geven waar ik hem kan vinden

bedankt

is alleen moor msn 6.2 of langer ik heb het al geprobeerd eens voor msn 7.o en dat werkt niet

dankje heb hem al gevonden maar nu heb ik veel last van psyware en ben me startpagina kwijt

Had je hem ook zonder sponsers moeten installeren!!!!!Er af er mee, en overnieuw nadat je eerst Adware en Spybot en Ccleaner er over hebt gehaald

Laatst bewerkt:
Je kan plus wel installeren maar denk er goed om dat je de sponsors uitvinkt, tijdens de installatie.
Ik kan het me wel voorstellen dat je dat niet gezien hebt want je ziet het snel over het hoofd (is ook de bedoeling natuurlijk).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan