emailadressen van Thunderbird naar I-pad 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

brachtbox

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Ik heb een I-pad 3 gekocht. Mijn email-adressen in Thunderbird wil ik overbrengen naar de I-pad. Is dit mogelijk en zo ja, op welke wjze? Ook zou ik graag willen weten hoe de adressen in Gmail naar de I-pad kunnen worden overgebracht

Hallo,

Je kan de contacten dmv iTunes, laten synchroniseren met je iPad;). De mail kan je gewoon instellen. en word opgehaald van de gmail server.

Beste Nicj56. Bedankt voor de snelle reactie maar hoe doe ik dat? Ik heb de I-pad sinds zaterdag.

Hallo,

Ga naar: http://www.apple.com/nl/itunes/download/ om itunes te downloaden.

stop je iPad in de pc met meegeleverde USB-Kabel.

Klik iTunes op de iPad zijn naam. Klik dan op info. Klik bij contactgegevens synchroniseren aan en kies het programma in het menu.

Veel succes en laat even weten als het je gelukt is.

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank Nicj56. Een van mijn apps is Itunes (paars met een muzieknoot) maar als ik dat open krijg ik slechts Muziek/Films/Ping/aankopen etc. en niets anders. Of moet ik Itunes op mijn Pc installeren?

Itunes op Pc geïnstalleerd. Mogelijkheden zijn alleen Muziek/TV/Radio/Tv-programma en alles op het gebied van media (Store etc.) maar nergens iets te vinden van synchroniseren etc.

Hallo,

Ik zei:
nicj56 zei:
stop je iPad in de pc met meegeleverde USB-Kabel.

Klik in iTunes op de iPad zijn naam. Klik dan op info. Klik bij contactgegevens synchroniseren aan en kies het programma in het menu.

Itunes en scherm voor synchroniseren etc. is gelukt. Ik heb een emailadres in Google aangemaakt en gerpoebeerd om dit ene adres naar mijn Ipad te sturen via Itunes/info/contactgegevens synchroniseren met Google Contact. it adres is echter niet terug te vinden op mijn Ipad. Als het lukt met dit ene emailadres zal ik mijn Thunderbird emailadressen naar Google moeten exporteren omdat Itunes geen mogelijkheid biedt om dit te doen.

Hallo,

Kijk in het menu dat je kan uitklappen of daar thunderbird staat. Als dat er staat, zal dat wel gaan. En anders maar op een andere manier via gmail bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Nicj56, Buitengewoon bedankt. Het blijkt dat het ene adres wel is overgebracht naar mijn IPad. Nu nog Thunderbirds. Dit programma is helaas niet opgenomen. Dus maar eerst exporteren naar Google. Nogmaals bedankt voor de vele moeite die u hebt gedaan.

Hallo Nicj56 ik heb toch nog een probleem op mijn I-pad. In contacten zijn alle emailadressen met namen goed ingekomen. Echter in Mail staan alleen maar namen en geen emailadressen. Wat kan de oorzaak daarvan zijn?

Hallo,

Het e-mailadres opvragen binnen de mail app is makkelijk te doen. Doe: een willekeurige e-mail aantikken: klik op de verzender zijn naam en je ziet het e-mailadres. Standaard laat hij de e-mailadressen niet maar de namen. Zelf heb ik geen optie gevonden om dit uit te zetten of te wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan