Emailberichten kwijt in Outlook 2003 na systeemherstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thowra72

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2011
Beste helpers,

Ik ben een vriendin op afstand aan het helpen met haar Laptop waar zij Windows XP op draait. Het probleem was dat ze geen bijlagen kon invoegen tijdens haar emailverkeer. Ook kreeg ze te maken, dat als ze op internet surfde' haar laptop binnen notime zich afsloot en vervolgens het bekende blauw venster kreeg. Inmiddels is dit verholpen door een systeemherstel te maken naar een datum voordat het probleem zich voordeed.

Er zijn na een scan van Malwarebytes' 412 fouten op achter gebleven en 16 hersteld.
Ze heeft niet eerder antivirus software gebruikt op haar Laptop. Nu draait ze daarom Antivir en die heeft nog enkele rommel verwijdert van haar Laptop.

Het probleem is als volgt: Na Systeemherstel wilde ze haar email nalezen met behulp van Outlook 2003. Nu blijkt dat vanaf maart 2011 haar email tot eergisteren verdwenen is. Het is wel zo dat ze email kan versturen en ook ontvangen. Dus dat werkt weer naar behoren. En ze kan ook weer bestanden en bijlagen invoegen.

Maar de vraag is wat is er gebeurt met haar verdwenen emails na Systeemherstel?
Naar mijn weten zou dit geen invloed moeten hebben. Ik moet er ook bij zeggen dat nadat ze Systeemherstel had gedaan, de cd windows nog in haar laptop zat.

Zie graag een oplossing wat ik nog meer voor haar kan doen. ;)
Alvast dank.

mvg Jeroen

Je zou kunnen proberen om met Recuva de folders waar de emailtjes in stonden terug te halen.
Lukt dat niet dan is het helaas pindakaas.

Tardis

Bij systeemherstel wordt alleen het register teruggeplaatst.
Echter losse data ( waaronder mails ) blijven behouden.
Haalde ze wellicht toen met een ander programma mail op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan