Emailen met de Samsung Wave lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Goedenavond,
weer er iemand een oplossing voor mijn mail probleem met de Wave. Ik wil mijn emails van huis (ziggo) binnen kunnen halen met mijn Wave en via mijn Wave ook de mails kunnen beantwoorden. Wie weet wat voor instellingen ik moet zetten in mijn Wave?
heb het toestel net 2 dagen geleden aangeschaft. Mijn telefoonprovider is Vodafone.

mijn dank is groot.
Arubaman
:confused:

1 minuut op de website van Ziggo: link

Dit had je toch echt zelf ook kunnen vinden... :confused:

Tijs.

Natuurlijk had ik die al gevonden waar het niet dat ik deze instellingen allang geprobeerd heb maar het werkt nog steeds niet.
vandaar mijn vraag op dit forum.
:confused:

Vanaf mijn pc lijkt de informatie van mijn link te kloppen. Ik heb jouw apparaat verder niet, dus hoop ik dat iemand reageert die hetzelfde heeft als jij
a. Samsung Wave met mobiel Internet abonnement
b. Mail-account bij Ziggo

Het had 2 postings gescheeld als je zelf even gemeld had welke instructies je al gebruikt/geprobeerd had.

Tijs.

heej arubaman,

volgens mij is het zo dat Ziggo alleen binnen te halen is via de Ziggo servers. Dus als je je Wave via WIFI aansluit op je thuisnetwerk, werkt het wel. Maar zou gauw je probeert via een andere server dan Ziggo binnen te halen, werkt het niet. Ligt niet aan je telefoon of instellingen, dus! :D

@branco10k: Wel de moeite genomen om mijn link door te nemen? Speciaal voor mensen die vanaf een ander netwerk komen (bijv. in het buitenland, vanaf mobiel internet etc.)

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan