emails blijven terugkomen,zelfs na verwijdering

Status
Niet open voor verdere reacties.

PBJRosenhart

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2006
Hallo,
Sinds een week blijven emails bij mij steeds weer terugkomen. Zelfs nadat ik de bewuste emails heb verwijderd, blijft mijn server ( eerst Tiscali, nu Telfort ) de berichten weer in mijn postvak in plaatsen. Ik heb een account bij Telfort en bij HCCnet.
Wie kan mij helpen dit op te lossen?
Paul

Ik zou even je webmail controleren. Ik heb zelf bij Tiscali gewerkt bij de helpdesk en ik denk dat er een mailtje vast zit. Gooi even 1 voor 1 de mailtjes weg en ik denk zelf dat ze dan niet meer terug komen. Bekend probleem. Ik raad het ook niet aan om mailtjes te sturen van meer dan 10 mb. Stuur je die wel worden de mailtjes terug gekoppeld. :)

Ik zou even je webmail controleren. Ik heb zelf bij Tiscali gewerkt bij de helpdesk en ik denk dat er een mailtje vast zit. Gooi even 1 voor 1 de mailtjes weg en ik denk zelf dat ze dan niet meer terug komen. Bekend probleem. Ik raad het ook niet aan om mailtjes te sturen van meer dan 10 mb. Stuur je die wel worden de mailtjes terug gekoppeld. :)

Ik heb mijn webmail gecontroleerd en alle mailtjes weggegooid. Op deze computer komen ze inderdaad niet meer opnieuw binnen. Dat werkt dus, waarschijnlijk!
Ik ga het nu op mijn andere ( nieuwe ) proberen of dat inderdaad ook gelukt is.
Alvast hartelijk dank voor je oplossing!
met vriendelijke groet,
Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan