emails komen doorlopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Hallo.
Helemaal nieuw met emails op je smartfone ben ik dus geheel onwetend. Maar omdat we binnenkort op vakantie gaan en geen laptop meenemen heb ik mijn gewone email account even op mij samsung telefoon gezet. Dat ging allemaal automatisch zodra ik mijn email adres en wachtwoord had ingevuld. De telefoon deed alles zelf instellen.
Maar als ik een email krijg en weggooi dan komt die weer opnieuw en die blijft opnieuw komen tot dat ik hem heb verwijderd of geopend op mijn laptop. Dat lijkt me niet goed.
Heeft iemand daar een oplossing voor hoe ik dat kan voorkomen want anders kan ik spam en emails die ik niet hoef te beantwoorden niet verwijderen?

Kijk in je instellingen of je ergens iets ziet staan van Verwijderen = ook verwijderen op de server.
Waarschijnlijk is het iets kleins

Daar heb ik al naar gezocht maar kan niets vinden van verwijderen en/of iets dergelijks.

Op mijn telefoon? Dat weet ik niet gewoon het email icoon dat er op staat heb ik gebruikt.
En op mijn laptop windows (7) live mail.

Als ik de emails verwijder dan komen ze even later weer binnen als nieuwe email.

Heb je manual setup gebruikt en pop3 gekozen?

Okay ga naar instelling > account > verwijder je account.
Voeg het opnieuw toe en probeert het nog eens.

Ik vraag me af of we dezelfde app gebruiken.
Hoe zit dit eruit. Kan je een foto sturen van de app icoon?

Ik heb geen app stond al in mijn samsung telefoon gewoon een wit envelopje met een rood apestaartje in het midden

Stuur anders even een afbeelding van de app die jij gebruikt dan kan ik die opzoeken in de google playstore

Laatst bewerkt:
@Lange Pier
De TS gaf al aan dat hij IMAP gebruikt en geen pop3 dus je hoeft dat niet in te stellen.

@Robertusje
Ja ik gebruik ook dezelfde. Tenminste gebruik het nu alleen voor jou om het probleem te vinden en op te lossen.
Het is voor mij lastig omdat ik de telefoon niet kan zien of iets dergelijks.
Misschien kan je proberen wat er hierin staat http://thedroidguy.com/2013/08/sams...appear-deletion-fix-71790#oI10W7JUYshVjIo6.97
Ik kan deze app btw niet vinden in de store aangezien het iets is van samsung.

In de instellingen op mijn laptop daar staat uitgevinkt dat de emails op de server moeten blijven staan.
Dan laat ik ze wel allemaal staan op mijn telefoon hoor en verwijder alles als ik thuis ben van vakantie.
Bedankt.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan