emails krijg ik niet te zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepsiman

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Hallo,

Sinds gister heb ik een nieuwe computer en heb er namelijk nu ook Outlook 2010 op staan.
Er is alleen een probleem...

Op de vorige PC waar ook outlook op stond had ik vele emails in mijn postvak staan. Deze emails kan ik niet zien op mijn nieuwe PC in Outlook 2010.

Weet iemand misschien een oplossing dat ik toch de emails vanuit de server kan krijgen?

groeten

Had je op de andere computer ingesteld, dat de mails op de server moesten blijven staan?

Ik krijg wel bij me mail 1 email binnen.. maar voor de rest niets

@manamana

Dit heb ik ook al gelezen. En helaas zonder resultaat.

Als je met een POP3 account werkt staan die mails in een bestand op je oude computer.

@edmor

ja ik werk met POP3. Maar waar kan ik dit bestand dan vinden?

Dat kun je zien in de Outlook instellingen op je oude PC.
Daar kun je bij Gegevensbestanden zien welk bestand het is en waar deze staat.

Botsing met crash.
Toepasselijk weer ;)

Op de oude PC stond btw Outlook 2007. En via de link zie ik alles in outlook 2010...

Kan ik uiteindelijk dan ook alle binnenkomende emails van bijvoorbeeld 1 maand terug weer zien?

Als alles op de anders PC lokaal opgeslagen is en je de PST in Outlook 2010 importeert wel.

Uiteindelijk krijg ik maar een aantal e mails te zien met de naam 'Persoonlijke mappen' en 'Archiefmappen'. in de Persoonlijke mappen krijg ik maar een aantal mails te zien en bij de Archief mappen niets... Wat nu?

Staat alles nog op de andere PC. Met andere woorden, kun je in Outlook 2007 wel je oude mail zien?

@crash
Ja ik kan wel me oude mail zien.

Maar ik heb een andere oplossing gevonden. Een makkelijke maar toch :p

Ik heb alle mails gekopieerd naar een Map op de PC. Deze map heb weer gekopieerd naar een USB- Stick. en de USB stick waar de map op staat weer in mijn nieuwe PC gezet.
Nu heb ik alle mails nog wel... haha...

Toch bedankt voor al jullie hulp!

Alleen de PST bestanden overzetten was voldoende geweest.
Maar goed, je probleem is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan