emails opeens helemaal verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cldiia

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2011
Hallo Allemaal,

Ik heb van de week een nieuwe Office (2010 geloof ik) gedownload. Deze bleek uiteindelijk niet goed te werken. Ik heb toen de Office 2003 weer opnieuw gedownload. Nu komen de nieuwe emails van de dagen dat we geen email hebben gehad wel binnen, maar ALLE oude emailtjes die stonden opgeslagen in mappen zijn verdwenen. In het archief kan ik ook niks vinden.

Toen ik Office 2010 ging installeren heb ik de Office 2003 verwijderd van mijn pc. Toen Office 2010 niet bleek te werken, heb ik deze verwijderd en opnieuw Office 2003 weer geinstalleerd.

Heeft iemand enig idee hoe ik de oude emailtjes weer terug kan krijgen?
Alvast bedankt!!

Dank je wel, ik denk dat het moet gaan lukken.
Ik heb het programma gevonden, maar nu moet ik een map invoeren waar de beschadigte bestanden in staan. Ik heb serieus geen flauw idee welke map dat zou moeten zijn.
heb jij enig idee waar ik die map kan vinden?

Ik heb alleen maar .DAT en .OBI bestanden erin staan en een Office Data Bestand.. Dus geen .PST bestanden. Betekend dit dat alles nu weg is?

stap 8.Start Outlook met het profiel dat het PST-bestand bevat dat u hebt willen herstellen.

Ook hier heb ik weer geen idee hoe het moet. Ik heb het geprobeert met Mappen via Ga Naar en Openen via Bestand. Maar bij beide krijg ik geen mappen te zien van Herstelde Persoonlijk Mappen en Zoek Geraakt En Gevonden.. Geen van die mappen verschijnen.

Jeetje, ik voel me ontzettend stom dat alles zo voorgekauwt moet worden, maar dit is niet mijn specialiteit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan