Emails van Outlook overzetten naar Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Berichten
204
Het is mij gelukt om met exporteren en importeren mijn emailadressen van Outlook Express van mijn oude PC naar mijn nieuwe PC met Windows Live Mail te zetten.
Maar nu wil ik nog wel graag al mijn bewaarde berichten van o.a. mijn werk en sportvereniging overgezet hebben.
Hoe doe ik dat ?

Arubaman

:cool:
 
De bewaarde berichten staan als het goed is in een map.

Als er geen bijlages bij zitten selecteer dan al die berichten en stuur ze naar je eigen mail adres, vandaar uit kun je weer gaan sorteren.
 
Voor het maken van een juiste backup van je mails kun je de bijlage bekijken.
Daarna in live mail importeren van berichten-wizzard volgen.
aangeven dat je uit O.E. wilt importeren en dan je backup map met de mails aanwijzen.

Eigenlijk dezelfde manier als de adressen, maar nu met een andere locatie.
 

Bijlagen

  • BackUp en Restore Mails Win2000 - WInXP.pdf
    47,2 KB · Weergaven: 123
Helaas het lukt nog niet helemaal om de mappen uit Outlook Express van XP te inporteren naar Windows Live Mail van Windows 7

Ik heb de map waar de bewaarde mails zitten gekopieerd en opgeslagen in een bewaar-map op de harde schijf van de nieuwe PC gezet. Daarna via Windows Live Mail - importeren - berichten aangegeven dat het een OE bestand is.
Er wordt ook gevraagd welke mappen er geimporteerd moeten worden, zoals "alle mappen" of mappen die je zelf selecteert.
De wizzard geeft daarna aan dat de mappen zijn geimporteerd maar tenslotte zie ik ze niet terug in Windows Live Mail.

Er gaat nog iets fout maar weet helaas niet wat.

:confused:
 
Kijk eens onder "Geimporteerde mappen".
Ze staan er nu echt wel.
Als je dit 3x hebt gedaan, staan ze er dus ook 3x.

Even zoeken dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan