emails verdwenen in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik heb moeten op windows 98 een nieuwe gebruikersnaam maken voor mijn vader omdat de ouwe vol spyware zat, spyware en virussen nu weg gelukkig, maar bij outlook express vind ik de emails niet terug, waar kan ik deze vinden of ben ik ze voorgoed kwijt?:s, ze zijn wel zeer belangrijk

Door alleen een nieuwe gebruikers naam aan te maken verwijder je echt geen spyware en trojans hoor. Misschien worden ze nu niet geactiveerd omdat je onder een andere naam inlogt, maar ze staan m.i. nog altijd op de pc.
Je moet gewoon scannen met een goeie virusscanner en anti-spyware tools zoals cwshredder en Adaware.

MAar goed, om op je vraag terug te komen: ik zou even zoeken naar de map: C:/windows/application data/identities/{lang nummer}/microsoft/outlook express.
( in jou geval kan het zijn dat er in de map "Identities" twee (of nog meer) mappen staan met als naam een lang nummer. Je moet dan even verder bladeren naar de map "Outlook Express". Daar staan bestanden in met de extensie .dbx. Dat zijn de bestanden waar alle mailtjes in bewaard worden. En aan de hand van de grootte moet je dan ook kunnen zien wat je oude e-mail bestanden zijn

Je kan in outlook express bij Extra --> Opties --> Onderhoud een archiefmap aanwijzen, en daar zou je naar de bovengenoemde map moeten verwijzen.
Mocht dit niet werken kan je ze ook importeren:
Bestand --> importeren -->berichten --> Outlook express 6 --> archiefmap --> en daar weer naar de gevonden map verwijzen.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan