Emails verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
hallo,

Ik heb iets erg vreemds met met Windows live mail (vista)

Zodra ik een email heb gelezen vanuit de in-map, en als ik het programma afsluit en daarna weer opstart, dan is de email verdwenen en staat hij ook niet in de verwijderde map.

Ik heb de instellingen al nagelopen maar kan daarover geen instelling vinden maar hoe kan dit ............ ?

Het kan een instelling zijn die ervoor zorgt dat alleen ongelezen mails worden getoond.
Kijk daar dus eens naar.

Dit al nagelopen?;
Hoe kan ik wijzigen welke berichten er worden weergegeven in de berichtenlijst?

Windows Mail heeft een aantal ingebouwde weergaven die u kunt gebruiken om te wijzigen welke berichten er worden weergegeven.

U kunt Windows Mail als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Mail.

Wijs in het menu Beeld de optie Huidige weergave aan en klik op een van de volgende opties om te wijzigen welke berichten er worden weergegeven:

Alle berichten weergeven

Met deze optie geeft u alle berichten in de huidige map weer, inclusief nieuwe, oude, gelezen en ongelezen berichten.

Gelezen berichten verbergen

Met deze optie verbergt u alle berichten die u hebt gelezen.

Gelezen of genegeerde berichten verbergen

Met deze optie verbergt u berichten die u hebt gelezen of waarop u de opdracht Conversatie negeren hebt toegepast.

Gedownloade berichten weergeven

Met deze optie — die alleen van toepassing is voor IMAP- en nieuwsgroepmappen — geeft u berichten weer waarvan de inhoud is gedownload naar uw computer.

Berichten groeperen per conversatie

Met deze optie geeft u de berichten gegroepeerd per onderwerp weer. Deze optie werkt samen met andere weergaveopdrachten, zodat u bijvoorbeeld zowel groepen per conversatie kunt groeperen als berichten kunt verbergen die u hebt gelezen.

Er is ook een aantal weergaveopdrachten die in het menu verschijnen wanneer u nieuwsgroepen leest:

Beantwoorde berichten verbergen

Met deze optie verbergt u alle nieuwsgroepberichten die al antwoorden hebben.

Alleen nuttige threads weergeven

Met deze optie geeft u alleen discussies weer die andere lezers hebben beoordeeld als nuttig.

Antwoorden op mijn berichten weergeven

Met deze optie geeft u alleen berichten weer die antwoorden zijn op een nieuwsgroepbericht dat u hebt gepost.
Bron;
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Change-the-way-Windows-Mail-looks#

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan