emails verplaatsen naar Outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Hallo.
Een tijdje terug ben ik op advies van iemand overgestapt van Outlook Express naar Thunderbird. Na een tijd dit programma gebruikt te hebben wil ik graag terug naar Outlook Express want ik vind Thunderbird een vervelend programma.

Van OE naar Thunderbird was geen probleem maar andersom weet ik het zo net nog niet.
Hoe krijg ik alle mail berichten van Thunderbird weer terug in OE. Vraagt OE dit bij installatie zelf of hoe weet ik dat ik straks de berichten niet kwijt zijn want dit zijn er enkele 1000en in verschillende aparte mappen en die mogen beslist niet kwijt.
Ik heb al wel gegoogled maar ik kom er niet echt uit.

OE importeren

Heb je al in OE importeren via bestand > Importeren geprobeerd? Met Thunderbird ben ik niet bekend, maar berichten e.d moeten ergens zijn opgeslagen.
Esko

Uiteraard heb ik dat geprobeerd maar Thunderbird staat niet in de lijst

OE importeren

Volgens mij moet het in Thunderbird ook mogelijk zijn om bestanden als CSV bestanden naar een (nieuwe) Map te exporteren. Als dat lukt kun je deze bestanden in OE als CSV bestanden (berichten en adresboek) importeren.
Esko

Uiteraard heb ik dat geprobeerd maar Thunderbird staat niet in de lijst

Ik zie geen mogelijkheid en kan ook nergens de e-mails vinden op mijn pc. In welek map staan die weet iemand dat misschien?En met welke bestandnaam?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan