antonvdijk
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jan 2012
Hoi allemaal,
ik vermoed haast dat deze vraag ooit eerder is gesteld, maar ik wist met geen zoekwoord op iets soortgelijks uit te komen dus bij deze alsnog een topic.
ik help iemand met een contactformulier op een website. deze gegevens wil hij graag opslaan in een Excel overzicht.
een verstuurd formulier op de website komt als volgt binnen via email:
het is verplicht om een naam in te vullen, maar één contactmogelijkheid hoeft maar ingevuld te zijn.
dus soms komt er een mailtje binnen met maar 2 regels zoals:
ik wil deze persoon graag helpen door een soort van conversie hulpmiddel aan te bieden. met een druk op de knop tekst omzetten naar Excel.
dan wel in het volgende format:
- 1e kolom: naam
- 2e kolom: telefoon
- 3e kolom: email
heeft iemand een scriptje/macro liggen om dit te bewerkstelligen?
graag hoor ik van jullie.
als ik onduidelijk ben geweest, reageer gerust.
ik vermoed haast dat deze vraag ooit eerder is gesteld, maar ik wist met geen zoekwoord op iets soortgelijks uit te komen dus bij deze alsnog een topic.
ik help iemand met een contactformulier op een website. deze gegevens wil hij graag opslaan in een Excel overzicht.
een verstuurd formulier op de website komt als volgt binnen via email:
Code:
De naam: Anton v. Dijk
telefoonnummer: 0612345678
het emailadres: geenbestaande@email.nl
het is verplicht om een naam in te vullen, maar één contactmogelijkheid hoeft maar ingevuld te zijn.
dus soms komt er een mailtje binnen met maar 2 regels zoals:
Code:
De naam: Anton v. Dijk
het emailadres: geenbestaande@email.nl
ik wil deze persoon graag helpen door een soort van conversie hulpmiddel aan te bieden. met een druk op de knop tekst omzetten naar Excel.
dan wel in het volgende format:
- 1e kolom: naam
- 2e kolom: telefoon
- 3e kolom: email
heeft iemand een scriptje/macro liggen om dit te bewerkstelligen?
graag hoor ik van jullie.
als ik onduidelijk ben geweest, reageer gerust.