emailtjes bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
hoi hulptroepen!

Ik moet bij iemand zijn emailadressen en mailtjes overzetten naar een andere schijf. Het gaat om outlook 2000 naar outlook xp. Welke bestanden moet ik dan bewaren? Is het uberhaupt mogelijk om mailtjes van office 2000 naar office xp op te slaan?
Wie weet het?

Groetjes, Tanja

Hoi Tanja,

je zegt dat je van office 2000 naar office xp ga, dan hoef je niet veel te doen, behalve aangeven dat hij de bestanden bewaard..

De vraag staat in outlook express, volgens mij is dat géén onderdeel van microsoft office maar gewoon een progje.
Mijn vraag is dus aan jou. Heb je het over microsoft outlook óf outlook express?

ps,
je moet voor emailadressen hebben bestand .iaf en voor het adressenboek .wab
voor de map emailtjes weet ik het niet...

Laatst bewerkt:
hoi stigter,

Sectie outlook zag ik niet, vandaar. Ik heb het echt over outlook van office. Maar het gaat er voornamelijk over dat het van de ene schijf naar de andere moet, en dan van 2000 naar xp. Dus dat zijn 2 probleempjes voor mij.
Weet jij hoe?

Groetjes, Tanja

Tanja,

ik heb net nog even mijn antwoord aangepast..
je moet dus voor elk emailadres exporteren kiezen.. en daarna kan je hem weer importeren (is een .iaf bestand)
vergeet het adressenboek niet ( adressenboek.wab bestand)

ps, voor verwarring, laat hem even verplaatsen naar de juiste sectie (microsoft office)

Sorry,

je gaat dus van de ene schijf naar de andere.. dan moet je dus echt even je emailadressen en adressenboek exporteren en office 2000 verwijderen....

(dus mijn eerste antwoord van er over heen moet je dan maar vergeten)
;)

bedankt voor je snelle reactie
Kan ik de wab bestanden niet op een flop zetten, en daarna importeren vanuit office xp?
Groetjes, Tanja

ps heb sectie microsoft office gevonden:o Zat bij outlook te kijken. Ik waarschuw de mod om te verplaatsen

Ja, dat is geen enkel probleem (ik zelf heb ook zo'n cd-rom met enkel back-up dingetjes)

Dan ga ik het op die manier doen. Bedankt!! Ik ga er over 15 min heen dus reageer ik daarna niet meer.
Groetjes, Tanja

Op verzoek van o.a. Tanja verplaatst naar MS Office->Outlook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan