Emergency 4 Deluxe alleen muziek!

Status
Niet open voor verdere reacties.

samoerie

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2011
Emergency 4 Deluxe zwart scherm eurotruck ook! Alleen muziek!

Hallo, ik ben Samer.

Ik heb het spel : Emergency 4 maar als ik die speel dan krijg ik opeens zwart scherm! Hij opent eerst dan staat er opeens een zwart scherm! En kan ik niets doen!

Hoe los ik dit op? Dingen die ik geprobeerd heb:

Videokaart updaten
Opnieuw installeren (dus ook het mapje verwijderen)
Config aanpassen naar mijn eigen resolutie
-----------------------------------------------------------------------------------
Help! Hoe los ik dit op?! Intel G33/G31 Express Chipset Familly is de naam!

Laatst bewerkt:
Is het spel wel legaal? Mocht het illegaal zijn kunnen wij je niet verder helpen helaas.

Ja, het spel is gekocht. A.U.B: Nu weer terug bij mijn vraag.

Laatst bewerkt:
Okay sorry dan was ik niet helemaal goed op de hoogte, maar dan alleen geen links zeker?
Je pc kan het wel aan?

Hoi....

En toch zou ik zeggen dat je systeem niet geschikt is hiervoor.Je chipset zou volgens de eisen van de game niet ondersteundt worden.
Note: EMERGENCY 4 supports the following types of graphic cards: - GeForce 3 - GeForce 4200, 4400, 4600, 4800 - GeForce 5xxx and all higher versions - ATI 9500, 9600, 9700, 9800 - ATI X700 and all higher versions

Bron:http://gamesystemrequirements.com/games.php?id=1170

Bij een vriend van mij in zoetermeer die heeft dus precies de zelfde PC. We hebben deze PC namelijk samen gekocht. Maar bij hem werkt ie wel. Dus het zou daar aan niet liggen. Ik heb ook gechekt van Flight Simulator X en daar staat bij die ene chek dat ie niet werkt. Maar hij werkt gewoon ...... dus daar zal het niet aan liggen.

EDIT: Nu ik even zit te chekken. Hij voldoet aan alle eisen behalve de Video kaart maar dat is bij mij bij zoveel spellen maar tog doen ze het. Dus daar zal het ook niet aan liggen. Anders dan zouden maar een paar mensen kunnen spelen, je verwacht niet dat iedereen GeForce en ATI als videokaart hebben???

Laatst bewerkt:
Beide ps's dus echt identiek?????Hij heeft nooit een videokaart geplaatst??
Directx op orde???

Laatst bewerkt:
100% zelfde, hij was namelijk in mediamarkt heel goedkoop. En er waren er 4 van. Dus wij hebben er 2 gekocht... 100% zelfde!

En wat bedoel je met DirectX op orde?

Nu kom ik er opeens achter dat Eurotruck ook opeens niet meer werkt!

DE Oplossing

Ik weet wat voor probleem je hebt, had het zelf ook, Je moet je beeldschermresolutie aan het spel aanpassen. De spellen kunnen dit niet zelf doen bij jou. en dat is het hele probleem. Dus weizig je beeldschermresolutie naar de grote die je denkt nodig te hebben voor het spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan