Emergency 4 NL versie instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceel123

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hallo ik heb emergency 4 en mijn engels is niet zo goed nu heb ik de nl versie gedownload maar hoe zet ik hem in het spel ?
Greetzz,,

Iets meer info zou fijn zijn...

Wat heb je voor bestand gedownload? Het volledige spel, maar dan in nl? Dan dus oude verwijderen en nl versie installeren.

Of een languagepack?

Dan zijn dit de stappen:

TEXT (LANGUAGE) FILES:

To load text files you have to make a Lang folder (and subfolder) in your mod. Om text files te laden, moet je een lang folder en een subfolder maken in je mod.

Copy language files from your .../Emergency 4/Data/Lang/[game language]/ folder to this folder. Kopieer daar de language files heen.

Also copy metastrings.xml from your .../Emergency 4/Data/Specs/ folder to your mod (in the Specs folder). Kopieer ook metastrings.xml en die moet naar de specs folder.

Open metastrings.xml with WordPad. The paths to the language files must be changed or different a game language won't open your language files. Vervolgens open je de metastrings.xml met kladblok en pas je daarin de taal aan, anders werkt het niet.

Change the paths so they look like this: Aanpassen zodat het er als hieronder uit ziet.
"mod:Lang/nl/infotexts.xml"
"mod:Lang/nl/portraits.xml"

Laatst bewerkt:
ehh ik denk dat je het nie meer weet maar waar heb je hem gedownload??

Plaatsen waar je games illegaal kunt downloaden, mogen hier niet gegeven worden. Daarnaast mogen oude topics met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan