eminent 4553 router

Status
Niet open voor verdere reacties.

snitters

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
4
Hallo,ik heb een probleem ik heb het nieuwe fiberpower van UPC nu heb ik voor mijn laptop een router van Eminent gekocht als ik mijn laptop bedraad heb doet alles het prima nu ging ik de router instaleren met een cd met handleiding alles precies gedaan zoals het moest ,alleen heb ik wel vebinding volgens Intelproset/ wireles maar volgens router niet.Ik heb windows xp en een Dell computer .Ik kan ook niet in de router komen en ik ben een nerdin wat computers betreft dus ik snap er helemaal niets van:eek: ,het internet protocol staat op automatisch ik heb ook al de router gereset en nu weet ik het niet meer,Wie helpt mij!!!Ik weet dus heeeeel weinig van dit soort dingen dus graag een hele duidelijke uitleg.De modem is van UPCen is een Arris
o,ja en alle lampjes branden op de router .HELP!!!!:love:
 
Laatst bewerkt:
hahahaha
nou dat al je lampjes branden is zowiezo altijd een goed teken.

Wat je even moet doen om je router in te komen is even een utp kabel leggen van je router naar je pc. open je browser op je computer en tik je router ip adres in. als het goed is kan je dan zo binnenkomen.

laat ook even weten welke router je hebt. want alleen een naam hebben we weinig aan...
het lijkt me sterk dat je deze hebt of misschien toch toeval? klik
 
hallo,dank voor de reactie nee ik heb deze router EM4553 Wireless 150N Router en ik had al geprobeerd om met het ip adres binnen te komen 192.168.8.1 maar dat lukt niet
meer ,iemand die me hielp deed dat de eerste keer maar die wist niet wat hij moest invullen dus daar kwam hij nog voor .Nooit meer gezien.Maar als ik het probeer doet ie het niet ik heb ook geen internet als ik mijn router ertussen zet alleen als ik mijn laptop rechtstreeks aan het modem aansluit.:love:
 
zet eens even je firewall uit en probeer dan eens draadloos verbinding te maken.

welke systeem heb je xp?
 
xp 2000 home edition en dat heb ik al gedaan,maar helpt niks.:confused:
 
Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor de hulp maar het is me gelukt ,dus probleem opgelost.:thumb:
Inge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan