Eminent EM 4550 pass

Status
Niet open voor verdere reacties.

drust

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
hey ik heb problemen om in mijn config te komen van mijn router want ik weet het standaart pass niet en ik denk ook niet dat die veranderd is (admin werkt niet)
ik heb een EM4550 routen van eminent
als iemand zou kunnen helpen, bedankt

Hoi,

Als je het wachtwoord om in de setup te komen écht niet meer weet, rest je slechts, deze te resetten:

Op de achterzijde van de router zit een resetknop (achter het gaatje). Hou deze ongeveer 10 seconden met een paperclip ingedrukt. Het RUN lampje gaat snel knipperen, kort daarna gaan de lampjes uit. De router is nu gereset naar fabrieksinstellingen en zal opnieuw opstarten.

Je vindt de nodige info over je router hier

als ik hem naar de fabrieks instellingen terug zet dan moet ik al me pc's er weer opnieuw op zetten en dat gedoe of is alles nog gewoon het zelfde?

Tja ... 't begint natuurlijk als je de instellingen van de router niet ergens vast legt.
Lees nou 'gewoon' de gebruiksaanwijzing nog eens door en kom daarna weer hier terug als je de instructies nu eens 'gewoon' opvolgt.
Daar is een spreekwoord voor: 'Niet schreeuwen voor je geslagen wordt' .....
Je hád in de manual dus kunnen lezen dat niet alleen het wachtwoord, maar ook de gebruikersnaam om in de router te komen 'admin' moet zijn ..... :(

het probleem is dus dat als ik in me router zit de gebruikersnaam automatisch admin is en niet veranderd kan worden dus als ik 2keer admin doe heeft het nog steeds geen zin

Hoi,

Ik merk dat je niet begrijpt waar het over gaat.
Advies: haal er een kennis bij die er wél verstand van heeft en laat die je - met je neus er boven op - uitleggen hoe het allemaal werkt.
Succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan