Ik moet bij iemand een Eminent router model 4420 installeren achter een Zyxel Telfort modem.
Dit modem heeft een ingebouwde router.
Modem word ook gebruikt voor de telefoonverbinding.
Nu had ik gevonden dat ik in de router uit moet zetten de DHCP server, De NAT en de Firewall.
De DHCP kon ik probleemloos uitschakelen.
Echter kan ik niet vinden hoe ik de NAT en de Firewall uit moet zetten.
Ik heb het gevoel dat ik ergens straal over heen kijk.
Zojuist vond ik op de Eminent site dat ik alleen de DHCP moet uitzetten en het ip adres moet veranderen in 192.168.1.200
Weet iemand wat nu juist is en vooral kan iemand mij vertellen hoe ik de NAT en Firewall uit zet?
Ik heb de router meegenomen om thuis naar te kunnen kijken, ik zelf zit echter bij Ziggo en heb een modem zonder router.
Maar ik kan dus wel in het menu komen van de router om e.e.a uit te schakelen althans als iemand mij kan vertellen hoe.
Computer waar hij achter komt draait op XP.
Dit modem heeft een ingebouwde router.
Modem word ook gebruikt voor de telefoonverbinding.
Nu had ik gevonden dat ik in de router uit moet zetten de DHCP server, De NAT en de Firewall.
De DHCP kon ik probleemloos uitschakelen.
Echter kan ik niet vinden hoe ik de NAT en de Firewall uit moet zetten.
Ik heb het gevoel dat ik ergens straal over heen kijk.
Zojuist vond ik op de Eminent site dat ik alleen de DHCP moet uitzetten en het ip adres moet veranderen in 192.168.1.200
Weet iemand wat nu juist is en vooral kan iemand mij vertellen hoe ik de NAT en Firewall uit zet?
Ik heb de router meegenomen om thuis naar te kunnen kijken, ik zelf zit echter bij Ziggo en heb een modem zonder router.
Maar ik kan dus wel in het menu komen van de router om e.e.a uit te schakelen althans als iemand mij kan vertellen hoe.
Computer waar hij achter komt draait op XP.