Eminent router maar geen verbinding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snake1989

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2006
Dag mensen
ik zit met een probleem.
wij hebben internet van chello,
nooit geen problemen mee tot maandag
maandag begon de problemen
ze hebben hier aan de overkant van de straat een kast vernieuwd zodat er nu ook digitale tv kan worden bekeken ofzo..
maar sinds dien is onze internet veel slomer lijkt wel of we van 4000 mb naar 1000 mb zijn gegaan
echt sloom
maar totgister morgen viel de internet om de 5 min uit
maar nu doet ie echt helemaal neit meer
nu zit ik maar draadloos internet af te tappen van de buren , maar dat is ook niet echt alles maar me ouders hebben geen internet en ik nu ook niet..
maar het probleem is nog onbekend ,, er horen 2 lampjes te branden mar er brand er nu maar 1
m1 brand wel maar m2 niet
in het boekje staat dat het mac is
we hebben wel gewoon xp hoor maar iemand een id wat het kan zijn ? of wat we meoten doen ?
we hebben modem al gereset en de router ook
maar als we de kabel rechtstreeks van de modem naar de pc doen doet het het 200% goed
maar als we via die router gaan werken dan doet ie het niet
en we hebben die router wel nodig anders kan ik boven neit internetten en beneden me ouders we
dus WIE O WIE kan ons helpen ?

Jochem_beta@hotmail.com

Mvg Jochem!

Kijk eens of er een nieuwe firmware versie voor je router is op de site van je router fabrikant zo ja update je router dan eens dit kan namelijk het probleem zijn.

Kijk eens of er een nieuwe firmware versie voor je router is op de site van je router fabrikant zo ja update je router dan eens dit kan namelijk het probleem zijn.

Ja 1 update hebben we gedaan
maar de 2e update heb je een wachtwoord voor nodig
maar weet mijn god neit wat voorn wachtwoord dat is:shocked:

wat voor type router en versie is het?

wat voor type router en versie is het?

de Eminent em-4013
met 4 aansluitingen voor internet

we hadden eminent opgebeld en die zei ook die upgraade's =
we hebben 2 upgrades gedaan
maar nog steeds geen internet:confused:

verbinding met mijn speedtouch 510 word regelmatig verbroken.Er is dan geen internet meer en de enige manier om het terug te krijgen is de router uit en weer aan.:
Dit probleem is opgelost in de firmwareversie R1.97d02. Download en installeer de laatste firmware om dit probleem op te lossen.

Ja 1 update hebben we gedaan
maar de 2e update heb je een wachtwoord voor nodig
maar weet mijn god neit wat voorn wachtwoord dat is:shocked:

Je hebt geen wachtwoord nodig want er zit een upgrade programmatje bij de nieuwe firmware die je download.

Je hebt geen wachtwoord nodig want er zit een upgrade programmatje bij de nieuwe firmware die je download.

ja we hebben er 2 gedownload,, 1 tje meot je offline updaten werkt zegg maar in je internet balk zet je een ip en dan gaat ie naar zoon site en daar staat al je instellingen van je router daar kun je upgrade en upgrade 2 moet je doen met een exe bestand , en die exe bestand moet je een wachtwoord in typen,, daar zijn we achter gekomen dat dat admin is maar we hebben allebijde update's gedaan maar hij is nog steeds het zelfde

ja we hebben er 2 gedownload,, 1 tje meot je offline updaten werkt zegg maar in je internet balk zet je een ip en dan gaat ie naar zoon site en daar staat al je instellingen van je router daar kun je upgrade en upgrade 2 moet je doen met een exe bestand , en die exe bestand moet je een wachtwoord in typen,, daar zijn we achter gekomen dat dat admin is maar we hebben allebijde update's gedaan maar hij is nog steeds het zelfde
we hebben gebeld naar eminent, en we moesten de modem 10/15 min uitdoen
hebben we gedaan maar nog geen resultaat
iemand nog een idee?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan