Dag mensen
ik zit met een probleem.
wij hebben internet van chello,
nooit geen problemen mee tot maandag
maandag begon de problemen
ze hebben hier aan de overkant van de straat een kast vernieuwd zodat er nu ook digitale tv kan worden bekeken ofzo..
maar sinds dien is onze internet veel slomer lijkt wel of we van 4000 mb naar 1000 mb zijn gegaan
echt sloom
maar totgister morgen viel de internet om de 5 min uit
maar nu doet ie echt helemaal neit meer
nu zit ik maar draadloos internet af te tappen van de buren , maar dat is ook niet echt alles maar me ouders hebben geen internet en ik nu ook niet..
maar het probleem is nog onbekend ,, er horen 2 lampjes te branden mar er brand er nu maar 1
m1 brand wel maar m2 niet
in het boekje staat dat het mac is
we hebben wel gewoon xp hoor maar iemand een id wat het kan zijn ? of wat we meoten doen ?
we hebben modem al gereset en de router ook
maar als we de kabel rechtstreeks van de modem naar de pc doen doet het het 200% goed
maar als we via die router gaan werken dan doet ie het niet
en we hebben die router wel nodig anders kan ik boven neit internetten en beneden me ouders we
dus WIE O WIE kan ons helpen ?
Jochem_beta@hotmail.com
Mvg Jochem!
ik zit met een probleem.
wij hebben internet van chello,
nooit geen problemen mee tot maandag
maandag begon de problemen
ze hebben hier aan de overkant van de straat een kast vernieuwd zodat er nu ook digitale tv kan worden bekeken ofzo..
maar sinds dien is onze internet veel slomer lijkt wel of we van 4000 mb naar 1000 mb zijn gegaan
echt sloom
maar totgister morgen viel de internet om de 5 min uit
maar nu doet ie echt helemaal neit meer
nu zit ik maar draadloos internet af te tappen van de buren , maar dat is ook niet echt alles maar me ouders hebben geen internet en ik nu ook niet..
maar het probleem is nog onbekend ,, er horen 2 lampjes te branden mar er brand er nu maar 1
m1 brand wel maar m2 niet
in het boekje staat dat het mac is
we hebben wel gewoon xp hoor maar iemand een id wat het kan zijn ? of wat we meoten doen ?
we hebben modem al gereset en de router ook
maar als we de kabel rechtstreeks van de modem naar de pc doen doet het het 200% goed
maar als we via die router gaan werken dan doet ie het niet
en we hebben die router wel nodig anders kan ik boven neit internetten en beneden me ouders we
dus WIE O WIE kan ons helpen ?
Jochem_beta@hotmail.com
Mvg Jochem!