EML bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MariAbeele

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2015
Als vrijwilliger van een bridgeclub krijg ik mails met bijlage om in het programma een backup terug te zetten. Helaas blijkt dit versleuteld te zijn naar EML. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat op moet lossen?

Hallo Maria,

Is het niet .EML

Probeer dit eerst eens. Stuur een mail naar jezelf zonder bijlage. Gaat dat normaal, wat zie je dan.

Is dat ook .EML of niets aan het handje.?

Mogelijk bruikbaar. https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/956693

Wacht ook op andere helpers indien nodig.

Laatst bewerkt:
Welk e-mail programma gebruik je? En welk programma gebruikt degene die deze mails naar je stuurt?

Ik gebruik Incredimail al jaren, heb nooit dit probleem gehad. Der afzender gebruikt Gmail. Tommy78

Laatst bewerkt:
Manamana

Hallo Manamana, dat heb ik ook gedaan maar het zijn gewone bijlagen. Het begrip EML zegt mij niets maar de afzender ook niet.

Gooi dat ding maar snel weg. Scan je computer grondig. Het is rotzooi dus. Groet manamana.

eml

Heb ik dus gedaan. Hartelijk dank voor jullie adviezen, ga er mee aan de slag.

EML-bestanden zijn bestanden waarin e-mailberichten zijn opgeslagen en worden voornamelijk gebruikt door Outlook, Outlook Express, Mozilla Thunderbird.
In een ver verleden heeft iemand op dit forum een vergelijkbare vraag gehad en dat is indertijd ook opgelost. Zie hier.

Mocht dat niet lukken of je wil je inderdaad van Incredimail af zoals voorgsteld door manamana, kun je de eml-bestanden met een van bovenstaande programma's openen.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan