Emoticon Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

zarko

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
47
Ik heb een emoticons pack gedownload van emoinstaller.com, maar als ik de pack installeer/uitpak kan ik helemaal geen map vinden waar de emoticons staan.

Ik heb geprobeerd via de zoekfunctie in Win XP te achterhalen waar de map stond, maar tevergeefs, ook heb ik de uitgebreide zoekfunctie gebruikt maar nog steeds geen reultaat.

Vervolgns heb ik in de MSN Messenger geken wat de pad van de emoticon was maar nee 't ston er niet in.

Daarna heb ik met het programma Resource Tuner geprobeerd 't pad te achterhalen maar nee tevergeefs, die gaf een foutmelding dat 't programma dat niet kon, en ik de Programma PE Explorer moest gebruiken (hellaas de 30 dagen versie is afgelopen).

Toen heb ik 't programma "Resource hacker" gedownload om daarmee te emoticons te achterhalen, helaas ook tevergeefs er stond het volgnde in:

"This file has a non-standard resource layout... it has probably been compressed with an 'EXE Compressor' ".

Ik waagde een laatste poging en probereerde de file te openen in WinRAR maar nee helaas.

Weet iemand een oplossing hiervoor?
 
herdownloaden en u moet dan tovh de file vinden!!!
goed kijken (er wordt toch gevraagd waar u iets wil plaatsen)
 
Zarko wil weten in welke map de smileys worden geplaatst, ná het installeren :)

Ik heb ook zo'n pack geinstalleerd maar heb ze nog niet gevonden .. :(
 
deze emotions staan niet in een map kijk bij costom,
daar staan ze ik gebruik ze ook en het werkt goed
zal screeny bij stekken
 

Bijlagen

  • screen00000.jpg
    screen00000.jpg
    30,4 KB · Weergaven: 53
Nee tijdens de installatie, zie je juist niet in welke map ze geplaatst worden, als het zo makkelijk was geweest had ik niet al die moiete die ik hierboven heb beschreven gedaan.

Maar weet iemand hoe ik ze dan toch eruit kan halen, maar volgns mij zit er niets anders op dan een screenshot maken, en dan een voor een te knippen en plakken in PhotoShop.

Als iemand een andere oplossing heeft ben ik 'm zeer dankbaar!
 
Ik weet zo niet welke extensie die emoticons hebben, maar anders zou je eens op die extensie kunnen zoeken op je schijf !!!


Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan