emoticons in outlook mails plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
429
Dag Allemaal. ik wil graag meer dan de 3 standaard emoticons in outlook hebben. Hoe pak ik dat het beste aan? ik heb veel daarover op internet gevonden, maar veel thirdpparty leveranciers lijken dubieus te zijn. Is er een eenvoudige methode om dit te doen? Ik trof op internet een manier aan om via autocorrect mooiere icons in te voegen maar dat krijg ik niet werkend.
iemand enig idee of advies?

groetjes, Anjo
 
Laatst bewerkt:
dag,

zo'n pagina is er ook voor mijn outlook (2007) maar dan zit ik dus aan de drie standaard icons vast...en ik wil dus juist meer...

met dank, Anjo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee, dit gaat niet. Ik heb de optie "tekstbericht" niet in dat menu staan.
en er zijn er echt maar drie. Vrij eenvoudige, dus geen gele. Een eenvoudige smiley, frowny en indifferent. Meer niet, helaas

groetjes, Anjo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh dat is jammer. Ik heb windows live. daar staan er hele leuke bij, maar daar heb je niks aan. Succes verder. Wellicht dat iemand anders een truc heeft. ;)
 
iemand anders enig idee? is het programma "Outlook Smiley Bar" veilig? dwz geen virussen, wormen, adware, malware?

groetjes, Anjo
 
Ja, ik (h)erken het gevaar. Vandaar ook eerst de vraag hier want een kleine zoektocht op internet leverde me al een heleboel freeware op. Met voor sommige programma's elders al veel waarschuwingen (zoals bv het programma smileycentral of zoiets). Maar het leek me dat er vast wel ergens iets bestaat dat wel veilig is.
Ik wil ook zeker niet het merendeel van mijn mailcommunicatie opleuken, maar ik heb een mailcontact waar het soms lastig is dat mail alleen maar tekst is. En dan geeft een smiley me de mogelijkheid er iets meer ander soort communicatie in mee te geven.

groetjes, Anjo
 
Oke ik denk dat je het dan gewoon moet of kunt doen. Maar dat is je eigen keus bedankt voor je reactie. ;)
 
dag manamana

bedankt voor het meedenken!

en dan rest nu de vraag of iemand enig idee heeft welk programma "veilig" is, dwz zonder malware. Is de "smiley toolbar" veilig?

groetjes, Anjo
 
ja, ik heb ook zelf al een bestandje gemaakt met een aantal leuke smileys, maar nu moet ik ze steeds in een mail "kopieeren". Omdat ik een beperking heb en niet zo goed veel kan computeren, zou het fijn zijn als het een add-on betreft van outlook, zoals die smiley bar is die ik eerder noemde
maar met dank voor de verwijzing! deze had ik nog niet gezien.

groetjes, Anjo
 
ja, ik ben niet echt fan van outlook, maar mede omdat ik functionele beperkingen heb doe ik het hier maar mee. Heeft enkele voordelen. ik heb ook Thunderbird, die kan geloof ik ook standaard enkele smileys aan. Ik had gehoopt dat er ook ergens zoiets voor outlook zou zijn maar ik vrees toch dat het lastig wordt.
In ieder geval bedankt!

groetjes, Anjo
 
Ik ben daar ook favoriet van geweest, maar Windows live mail is ook een verademing. Met smileys. Ik kan het je aanraden, maar ja als zo vaak, als je verliefd bent op iets dan is het moeilijk om afscheid te nemen. Oke sorry ik kan je niet verder meer helpen. Maar ben er van overtuigd dat je er wel uitkomt.
 
ik zit emotioneel niet aan outlook vast hoor. Maar het heeft ent wat eigenschappen waardoor ik er, met mijn functionele beperkingen, toch maar voor gekozen heb. ik ken zowel thunderbird als live mail.

met dank voor het meedenken en wellicht komt er nog iemand met een eenvoudige oplossing,

groetjes, Anjo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan