emoticons

• Onderwerp starter Onderwerp starter ara
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ara

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2003
Beste helpers.

Ik heb op onze pc MSN 7.0 en messenger plus gezet.
Nu kunnen wij en ook onze 2 zoons met hun account tijdens het chatten emoticons toevoegen tijdens het chatten die andere chatters op dat moment gebruiken.
Dit gaat simpel met gebruik van de rechter/linker muisknop en de optie toevoegen, en voila, hij staat in je eigen bibliotheek.
Onze dochter van 8 die dat allemaal prachtig vindt heeft deze optie echter niet.
Nu zal dit vast aan een instelling liggen maar ik kan die echt niet vinden.
Weten jullie raad ?

Alvast bedankt

Kijk even bij: extra>opties>berichten. Daar staan de volgende regels denk ik niet aangevinkt:
- standaard emoticons weergeven
- mijn emoticons weergeven
Even aanvinken en testen.
Wel aanvinken als je ben aangemeld als je dochter. Iedere account heeft eigen instellingen.

Succes.

Heb deze instellingen gecontroleerd en die staan goed.

:confused:

Staat bij extra>opties>beveiliging misschien de tweede regel aangevinkt? Even het vinkje weghalen als dit het geval is.

Om alle instellingen te resetten kan de map credentials worden verwijderd.

Volg deze aanwijzingen:

Verwijder de map: C:\Documents and Settings\[jouw windows login]\Application Data\Microsoft\Credentials.
Na het verwijderen de computer opnieuw opstarten (belangrijk).

Alle instelling zijn gereset. Als je aanmeld krijg je nu ook MSN vandaag te zien. Dit kan je uitschakelen via extra>opties>algemeen. Vierde vinkje

Alle aanmeldingsnamen zijn ook weg uit de lijst aanmelden. Even weer intypen en dan zijn ze er weer.

Succes.

Mag ik u danken voor de medewerking, alles is weer :thumb: en werkt.

Geplaatst door rve123
Om alle instellingen te resetten kan de map credentials worden verwijderd.

Volg deze aanwijzingen:

Verwijder de map: C:\Documents and Settings\[jouw windows login]\Application Data\Microsoft\Credentials.
Na het verwijderen de computer opnieuw opstarten (belangrijk).

Alle instelling zijn gereset. Als je aanmeld krijg je nu ook MSN vandaag te zien. Dit kan je uitschakelen via extra>opties>algemeen. Vierde vinkje

Alle aanmeldingsnamen zijn ook weg uit de lijst aanmelden. Even weer intypen en dan zijn ze er weer.

Succes.

En als dit allemaal niet werkt wat kan er dan nog aan de hand zijn. :confused:

Edit: na alles nagekeken te hebben is het me opgevallen dat de tabbladen alle wegzijn en dat bovenin in msn 7.0.777 my space en msn vandaag niet in die msn aanwezig zijn. Toen heb ik alles verwijderd dus alle messengers en de Credentials en toen de pc opnieuw gestart en toen msn 7.0 weer geinstalleerd maar geen verschil. Wie o we weet raad. :thumb:

Laatst bewerkt:
Omdat alles weg (tabbladen, msn space) is even deze vraag.

Heb je misschien een patch gebruikt?

Probeer dit is:

Er zijn meerdere manieren om msn (en msn plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Dit is de manier die het probleem van de update melding verhelpt:

Verwijder msn en installeer msn daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig msn plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en msnplus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van msn plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan